news08.net/ads.txt

במשחק הבכורה של העונה: מכבי טופז רחובות הביסה את בית”ר אשדוד

ניצחון ענק של מכבי טופז רחובות על בית”ר אשדוד, אמש. תוצאת הסיום הייתה סיפתח מוצלח לעונה, לאחר שרחובות הביסה בגדול את השחקניות מעיר הנמל: 83-32.

מה היה לנו על הפרקט? ובכן, משחק של ריצה, רגליים צעירות והרבה נחת לראות את הצעירות – שהן דור העתיד של רחובות – מפלרטטות עם הסל ומלהטטות על המגרש כאוות רוחן. אחד התרחישים הבולטים היה הסלים משלוש שקלעה מכבי רחובות ובסך הכל 9 שלשלות. גם העובדה שההגנה המצויינת והקשוחה על שחקנית המפתח באשדוד, ויקה רודובסקי, עזרה לרחובות לעצור אותה ובאמצעותה את היריבה ולהותירה עם מספר קליעות ונקודות נמוך.

זוהי פתיחת עונה עם הצהרה ומסר על כוונתה של מכבי טופז רחובות לשלב את הצעירות ואת המקומיות לצד הניסיון של הוותיקות ולהביא את הקבוצה לרמות הגבוהות. המנצחת על כל המקהלה הזו היא אינה בוטנקו שללא ספק יכולה להיות מאוד מרוצה מהפתיחה המצויינת.

קלעו לרחובות: נעמי לנגפורד ודריה טקצ’נקב (11 נק’ כ”א), אלה צוק רם (10 נק’), רז פינקו ומאיה עגיב (9 נק’ כ”א), דניאל גבר (8 נק’), מיקה שני (7 נק’), יעל בורוכוב (6 נק’), נוגה תבור וטניה שוחטוביץ (5 נק’ כ”א).

את הקבוצה ליוו לאורך כל המשחק רות זלוף הנהדרת וכן חברי המועצה מסיעת ‘החינך בראש’, אוה גור, אורית שרגאי ושמוליק בר דנזאן. לדברי גור, “גאה בנשים של רחובות על משחק שלמעשה הוא לחלוטין הצהרת כוונות למן הרגע הראשון. העובדה שהיציעים היו מלאים בצעירים, ילדים וילדות, שחקניות המחלקה וילדי ספיישל אולימפיקס – מוכיחה עד כמה חשובה פעילות ומעורבות הנשים בענפי הספורט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן