news08.net/ads.txt

בן 17 מישרש נהרג בתאונת דרכים קטלנית במחלף רמלה

משטרת ישראל מדווחת לפני זמן קצר על תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה אמש עת התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופניים בכביש 40 סמוך למחלף רמלה לכיוון צפון.

רכב פרטי חצה את הצומת במחלף רמלה ופגע ברוכב האופניים. הרוכב (נער בן 17 מישרש) נפצע באורח קשה, כך עפ”י גורמי רפואה ופונה לבית החולים אסף הרופא. היום (שישי) התקבל דיווח מבית החולים על פטירתו של הצעיר. בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

אמש דיווחנו על התאונה. בשעה 18:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רוכב אופניים שנפגע מרכב בכביש 40 ממחלף רמלה דרום לכיוון רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא צעיר כבן 18 במצב קשה עם חבלת ראש. פראמדיקית מד”א נועם לובטון וחובש רפואת חירום במד”א יהודה מרקוס סיפרו: “הפצוע שכב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה”.

יהי זיכרו ברוך.

(צילום ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן