
קבוצת הנשים של הפועל לוד ממשיכה לנצח בליגת העל לנשים. השבוע גברה הקבוצה על מכבי תל אביב החזקה במשחק בית. השחקניות הצעירות אלישבע גבריאלוב ויהודית ברונשטיין ניצחו במשחקי היחידות מול נוי יוסף ויקטרינה רוזנייר. יהודית ניצחה 3-0, ואלישבע 3-1. במשחק הזוגות ניצחו הבנות הלודאיות 3-2. ובתום המשחקים – 3-0 חלק לבנות הפועל לוד. נשיא המועדון, שלמה אברמוביץ', היה נרגש לאחר הניצחון, בעיקר מהעובדה ששתי בנות צעירות, בנות 14 בסה"כ, כבר מככבות בליגת העל לנשים. זאת הודות לעבודה מאומצת ומקצועית. כולנו מקווים שנראה את הפירות בשנים הקרובות עם תוצאות בין לאומיות. איציק אברמוביץ': "כעת, אנו מכוונים להסתער על כל התארים האישיים והקבוצתיים בילדות ובקדטיות". בהצלחה
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










