בני גיל הזהב זוכים לזרי פרחים, פירות יבשים ושיחות אישיות מראש העיר

בצל מגפת הקורונה מחבקת קהילת אילת את אזרחי העיר הוותיקים בדגש על קשישים בודדים – מחלוקת סלי מזון ומנות מצוננות מידי שבוע לבתים, הרחבת השירותים החברתיים לרבות פתיחת מוקד טלפוני מיוחד לאזרחים ותיקים, שיחה טלפונית ושי אישי מבני הנוער ועד חלוקת טאבלטים ושיחות אישיות מראש העיר מאיר יצחק הלוי.

באמצעות המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה קיבלו 300 קשישים בודדים ומבוגרים מרותקי בית, זר פרחים ומארז חגיגי הכולל פירות יבשים, עוגיות וערכת תה. את בתי התושבים פקדו 30 מתנדבים מהמחלקה להתנדבות וחיילים של פיקוד העורף, שהעניקו את השי באהבה, שאלו לשלומם וברכו בחג שמח. המארז במימון משותף של העירייה והמשרד לשוויון חברתי המחלקה לאזרחים ותיקים.

גם מועצת נוער עירונית ריגשה את בני גיל הזהב. חניכים של מועצת נוער עירונית ביחד עם חניכי תנועת הנוער “בני עקיבא” באילת פינקו בשי קטן ומחמם לחורף, זאת לאחר שבמשך מספר ימים ארזו בני הנוער 400 מארזים אישיים הכוללים ערכה להכנת מרק וחוברת פעילות להפגה. את המארזים חילקו בני הנוער לבתי התושבים כמובן תוך שמירה על ההנחיות ובמרחק נדרש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן