news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | “בני ילד אינטליגנטי אבל הישגיו הלימודיים בינוניים ומטה, המורים המליצו על אבחון פרטי. מה לעשות?”

בני לומד בכיתה ז’, הוא ילד אינטליגנטי אבל הישגיו הלימודיים בינוניים ומטה. בדרך כלל הוא חסר מוטיבציה ללמידה ואם הוא כבר משקיע ישנו פער בין מידת ההשקעה לבין הישגיו. האווירה בבית עכורה, הרבה כעסים, צעקות ומריבות. המורים המליצו על אבחון פרטי. אני די מתלבטת, כי נראה לי שכאשר בני רוצה ללמוד הוא מצליח. מה לעשות?

פעמים רבות קיים פער בין היכולת של הילד והרמה המצופה ממנו בהתאם לגיל או לכיתה לבין רמת תפקודו בפועל. חשוב אבחון נכון של גורמי הבעיה של בנך ע”י איש מקצוע, שיבדוק האם הקושי נובע מתפקודים נוירולוגיים לקויים או מבעיה התפתחותית או האם הקושי נובע מפערים שבנך צבר מדרכי למידה לא יעילות, היעדר כישורים ויכולות, בעיות אישיות ועוד. האבחון יעזור להתאים לבנך דרך עבודה ללמידה אפקטיבית ויציע המלצות לטיפול. איתור בעיות הלמידה חשוב גם במניעת פגיעה בדימוי העצמי של בנך. האבחון יצביע על נקודות החוזק של בנך, ויאפשר לכם להבין אותו ולעזור לו להימנע מתחושת הכישלון. כדאי לעודד את בנך לחזק תחום שמעניין אותו כדי שיחווה הצלחות. לך ולבני משפחתך תפקיד חשוב בהכרת הקושי ובהבנתו ובעיקר בעידוד הלמידה תוך שיתוף פעולה בין הבית לבין בית הספר והגורמים המטפלים. והעיקר אל תקריבי את יחסייך עם בנך, חזקי אותו והביעי אליו הרבה אמפתיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן