news08.net/ads.txt

בנצ’ו – שואו אה | מארח את קייסי

חצי שנה לאחר שחרור שיריו הראשונים “איך שהיא רוקדת” ו”קוואלי ובלוגה”, שגרפו עשרות אלפי צפיות ושיתופים ברשת, כיכבו באלפי טלפונים סלולריים, והפזמונים הקליטים נוגנו בלא מעט מכוניות והקפיצו רחבות כמעט בכל מועדון אפשרי בארץ, אמן הדאנסהול / רגאטון בנצ’ו משחרר פצצה חדשה ועדכנית: הסינגל “שואו אה” שמלווה בקליפ מרהיב ומושקע שטרם נראה בארץ, עליו אמון הבמאי המוכשר משה עמרני.

בסינגל מתארחת הזמרת/יוצרת קארין קייסי כהן, ששמה הולך לפניה ואמונה על לא מעט להיטים. עם המון כישרון וכריזמה השניים מביאים שיר פראש, עם הרבה אלמנטיים עכשווים בניצוחו של המפיק והמעבד המוסיקלי מוטי סיימון, שהפגין שילובי סגנונות מעניינים ואפילו נגיעה פונג’בית (הודית) בסוף השיר, שבו מתארחים הזמרים ההודים שמואל ג’ירד וסופיה סלומון.

בחשבון היוטיוב שלו כתב הכוכב: “קהל יקר שלי, אחרי עבודה קשה והעיכוב הקטן שהיה לנו , Show_A יצא בצורה הכי טובה שיכולנו לתת לכם. שילוב של הפקה מוזיקלית מפגרת של מוטי סיימון המפיק התותח שלי, שיתוף פעולה הכי מעניין שייצא לכם לשמוע בזמן הקרוב שבו אני מארח את קייסי האלופה וטוויסט מעניין נוסף שהוסיפו שמואל גירד וסופיה סלומון ועד קליפ שהושקע בו המון מחשבה, בימוי ועריכה של היהלום משה עמרני , עכשיו זה בחוץ ומכם אני מצפה לשבור את הרשת, לא להפסיק לשתף ולהפיץ ולא לשכוח שיש דרך אחת לסתום פיות – Show_A אוהב בערימות”.



מילים ולחן: בנצ’ו, מוטי סיימון, קארין קייסי כהן
עיבוד והפקה מוזיקלית: מוטי סיימון, הפקת קליפ: משה עמרני

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן