news08.net/ads.txt

בסוכה של גיא צור | הנשמה של שמשון, המילים של מלול, המיליונר הצנוע, הסיגרים והקוניאק, המסלסלים שכיבדו והנשים שעמלו

‘ושמחת בחגך’ במשפחת צור, השנה ה-20: גיא צור, חבר מועצת העיר רחובות ודמות שכולם פשוט אוהבים לאהוב, קיים את מצוות האושפיזין ואירח ביחד עם רעייתו יעל ואימו שולה, למעלה ממאתיים איש בחגיגה שמחה במיוחד. האירוח הזה, שייך למעשה למי שצפה מלמעלה ונשמתו הייתה נוכחת במקום – אבי המשפחה, שמשון צור ז”ל, חבר מועצת העיר לשעבר, אדם אמיד – בכיסו ובליבו עוד יותר.

צור האב הניח את מפתחות החיים בשנת 2011 אך הותיר מאחוריו צוואה שבמרכזה החובה להפיץ שמחה ואור דרך אחדות המשפחה – קווים לדמותו המיוחדת, כך יעידו מכריו, בהם משה טרי, מהמשפיעים ביותר על כל החלטה במדינת ישראל, שהיה החבר הכי טוב שלו ומאז נותר בקשרים הדוקים עם בני המשפחה ובעיקר עם גיא. טרי המיליונר – אף הוא בכיסו ובליבו – הסתובב בסוכה של משפחת צור כאחד האנשים, בצנעה, בין המאות ששמחו עם המשפחה המופלאה הזו, חלקם עישנו סיגר, חלקם לגמו מקוניאק, בדיוק כמו ששמשון אהב.

אישי ציבור – בראשם ח”כ יואב קיש, ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה עודד עמרם, סלבריטאים ומובילי דעה – כדוגמת רגב הוד – שהגיע היישר מהופעה, אביבית בר זוהר – שחתכה לאחר מכן לסרט בסינמה סיטי, אנשי העסקים והאמרגנים איתמר כהן ורענן נגר ובני משפחה שנהנו משפע קולינארי וסוללת אומנים שהנעימו את השהות בסלסולים עד אור הבוקר.

שריף, תמיר לדני, צדי אור, פיני חדד ובנו – שניר חדד, יובל דמרי, יגל, אמיר שוהר, רגב הוד, לירון ציוני, בן עשור, שימי רון ויאיר דוד – היו האומנים שהגיעו אל הסוכה של משפחת צור, הידועה גם כסוכת מזל, כזו שמביאה ברכה לאומנים שמפיצים בה שמחה.

צפו בתיעוד של אבירז רז | החגיגה של משפחת צור

צילום : Aviraz RazPini Hadad C Pini Hadad צדי אור בחפלה בבית משפחת צור ברחובות .שולה צור דנה צור ציוני יעל צור דיין גיא צור

Publiée par Aviraz Raz sur Mercredi 16 octobre 2019

ראש העיר רחמים מלול סיפר על הרעיון שעומד מאחורי מצוות האושפיזין. “גיא רגיל כבר לאשפז אותנו אצלו, יש לו מסורת”, אמר בחיוך, “חג הסוכות הוא חג של שמחה, של אירוח, של אחדות. ארבעת המינים מעוגנים ביחד כשאפילו הערבה – בלעדיה אי אפשר לברך על הלולב לומר שכדי לשמוח שמחה אמיתית חייבים להיות ביחד. אם אנחנו לא מאוחדים – זו לא שמחה ואנחנו יודעים את זה.

“בכל חברה וחברה כאשר ישנו פלג אחד שלא מחובר לכל הפלגים השמחה אינה אמיתית – וזה המסר של חג הסוכות. את המסר הזה מעבירים לנו גיא, עם אישתו יעל, אימו שולה וכל המשפחה הנפלאה, הנהדרת שממשיכה את המורשת של שמשון ז”ל – זו הייתה המורשת שלו, בית פתוח כמו האוהל של אברהם אבינו, מארבעה צדדים – שכל מי שירצה יבוא וייכנס”.

ושוב שמשון צור – עליו מעידים מאז ועד עתה כי הנתינה בסתר והצנעה לרבות מימון נסיעות לחו”ל לקשישים מעוטי יכולת או מצוות אחרות שלקח על עצמו היו מנות חלקו. והתפוח? הוא לא נפל רחוק מהעץ. מלול: “לפני שנה גיא עוד לא היה חבר מועצה – והיום הוא מחזיק בתפקידים חשובים. הוא עושה בהם מלאכה נאמנה ומסירות, שליח ציבור אמיתי – וכל הפעילות שלו סובבת סביב הציר ששמו חסד”. מלול פנה לצור ואמר לו: “יהי רצון שתמשיך לארח אותנו ולאשפז אותנו רק בסוכה שלך ותמיד תהיה על הגלגל למעלה כי תמיד כשאתה על הגלגל למעלה אתה מסתכל גם על הסביבה שלך. אני יודע על מפעל החסד שעשית בערב פסח – החלוקה לנזקקים, הגמ”ח של האבלים ויקצר הזמן מלכלול ולהכיל את כל מעשי החסד שאתה עושה”. צור הסמיק.

ובנימה אישית, אין ספק שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה ובמקרה הזה – של גיא צור ומצוות ‘ושמחת בחגך’ עומדים זיכרון, מורשת, מסורת, כבוד וכיבוד אב וגם שתי נשים – יעל ושולה, שנמצאות שם, לתת לו גב, לדחוף, לשמש עבורו עוגן ונותנות לו את הכוח לאחד, לשמח ולהפיץ אור. שתזכו לשנים רבות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן