news08.net/ads.txt

בעיריית לוד טרם הסדירו את נושא ניהול תקציב הגנים – הגננות נאלצות לנהל את תקציב הגן מחשבונן הפרטי

בעיר לוד נאלצות הגננות לנהל את תקציב הגן מחשבונן הפרטי וזאת בניגוד להוראת החוק. על פי חוק יש להפקיד את הכספים בחשבון בנק נפרד על שם המוסד שהגננת היא מורשת חתימה בו. אולם בפועל הרשות לא פותחת חשבונות כאלה והגננות נאלצות להפקיד את הכספים לחשבונן הפרטי.

מהסתדרות המורים נמסר כי: אם עד לתאריך ה-13.6 עיריית לוד  לא תגיב, הסתדרות המורים תכריז על סכסוך עבודה. מכתב התרעה נשלחו ב-30.5). משרד החינוך במחוזות השונים נמנע מלנקוט עמדה ולא פועל כמתחייב לאכיפת העיריות בהתאם להוראות החוק.

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד מגנה בכל תוקף את המצב שנוצר: “העירייה אינה פותחת עבור גני הילדים בעיר חשבונות תאגיד כמתבקש על פי הוראות תקנות לימוד חובה (יעוד כספי תשלומים) תשס”ד-2004. לא זו בלבד, אלא שהגננות אף נדרשות לפתוח חשבון בנק פרטי על שמן, אליו מופקדים כספי הגן. זהו מצב בלתי נסבל, שמנוגד לחוק ועלול אף לפגוע בגננות, לרבות מול רשויות מס הכנסה”.
מצ”ב מכתב שנשלח לעירייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן