בעלות ובעלי עסקים ברחובות – אלה דברים שאתם חייבים לדעת!

עיריית רחובות פרסמה חוברת מידע ייעודית לבעלות ובעלי העסקים בעיר המרכזת את כל המידע שצריך לדעת בתקופת מלחמת חרבות ברזל. הקישור בכתבה.

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות מפרסמת היום, שלישי (5.12) חוברת מידע ייעודית לבעלות ובעלי העסקים בעיר המרכזת את כל המידע שצריך לדעת בתקופת מלחמת חרבות ברזל, לצפייה בחוברת לחצו כאן.

החוברת שפורסמה ונשלחה לבעלי עסקים באמצעות הוואטספ- מרכזת מידע חיוני לבעלי עסקים בתקופת המלחמה. בחוברת בעלי העסקים יוכלו למצוא מידע חשוב בנושאים הבאים: הארכת רישיון עסק, תכנית הסיוע הכלכלית ובה מידע על העסקים שזכאים למענקים, הלוואות לעסקים בערבות המדינה, תביעות פיצויים, מוקדי החירום במשרדי הממשלה ועוד ועוד. לצפייה במידע החיוני המלא לעסקים המקומיים לחצו על הקישור.

מתחילת המלחמה עיריית רחובות שמה דגש חשוב על תמיכה בעסקים בעיר ורכישה בעסקים מקומיים. שילוט חוצות המעודד לקנייה מקומית נפרס בכל רחבי העיר ובנוסף, העירייה מקדמת את פרויקט “הכר את העסק” במסגרתו העירייה מפרסמת בכל יום עסק אחר בעיר ברשתות החברתיות- פייסבוק ואינסטגרם. בעלי עסקים המעוניינים להירשם לפרויקט מוזמנים להירשם לפרויקט בקישור.

בנוסף ליוזמה זו, המחלקה לרישוי וקידום עסקים מלווה את העסקים ועומדת לרשותם בטל’ 08-939-2396 גם בדוא”ל [email protected]

וגם בוואטספ- כדי לקבל מידע חשוב לבעלי ובעלות העסקים בעיר הכניסו את מס’ 050-366-2565 לרשימת אנשי הקשר שלכם ושלחו הודעה בוואטספ עם שמכם ושם העסק.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן