news08.net/ads.txt

בעקבות דברי שר החינוך, גבי גאון: “באמצעות מערכת החינוך שלנו, נמשיך לחנך לערכים של זכויות אדם”

דבריו של שר החינוך רפי פרץ, עוררו סערה בקרב ראשי רשויות בהם גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה. כידוע, בראיון שהעניק ל”ידיעות אחרונות” התייחס השר פרץ לשאלה מה היה עושה לו אחד מילדיו היה נולד עם נטייה מינית שונה, בהקשר לטיפולי ההמרה בהם הודיע בעבר כי הוא תומך. השר השיב כך: “הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל”. – ודבריו כאמור עוררו כעסים רבים.

גבי גאון מצידו הגיב: “מערכת החינוך במזכרת בתיה פועלת ומחנכת מתוך הנחלת ערכים המבוססים על כבוד האדם וחירותו. במסגרת זאת, אנו מקפידים להקשיב, לשמוע, לקבל ולהכיל את מגוון הדעות, שונות ככל שתהיינה. בהמשך לכתבה שפורסמה עם דבריו של שר החינוך, הרב רפי פרץ, ביקשתי ממנהלת מחלקת החינוך ובאמצעותה למנהלי בתי הספר, שנמשיך לחדד ערכים אלו במערכת החינוך, ונפתח את השבוע בשיח סביב הנושא בכיתות העל-יסודי.

המועצה, באמצעות מערכת החינוך שלנו, תמשיך לחנך לערכים של זכויות אדם, אהבת אדם באשר הוא אדם ושיווין לכל. זאת, ללא הבדל דת, מין, גזע, אמונה ונטייה מינית. נמשיך לכבד ולקבל דעות, אמונות ומחשבות אחרות. נזכור להיות ערבים זה לזה וננהג בכבוד הדדי ובחברות. נעשה זאת בשיתוף פעולה, במפגש, בשיחה, בהידברות ובדיון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן