news08.net/ads.txt

בעקרון בעננים: היה שלג מהחרמון; התושבים – מאוכזבים: “לא הודיעו לנו”

החל מאתמול בבוקר שלג שהגיע מהחרמון עטף חלקים נרחבים ברחבת המועצה המקומית בקרית עקרון אלא שאף אחד כמעט לא ידע על כך. התושבים עודכנו רק לאחר שהשלג הגיע לרחבה וזאת באמצעות דף הפייסבוק. היוזמה הנהדרת כלל לא פורסמה אלא רק לאחר שהשלג הגיע ליישוב – האם כך זה היה צריך להתנהל? תלוי את מי שואלים. תושבים התלוננו בפני מערכת חדשות 08 וטענו כי לא ידעו כלל על אי קיום הפעילות, “הגיוני שפעילות שמיועדת לילדים ולכל המשפחה כלל לא תישמע ותפורסם. לא ידענו מזה”. בפועל רק עשרות בודדות נהנו מהשלג בישוב.

מהמועצה נמסרה בהודעת יח”צ כי “הפתעה חורפית במיוחד הגיעה במיוחד אל רחבת המועצה המקומית קריית עקרון – שלג מהחרמון ! השלג הרך והנעים, אשר נערם באתר החרמון והועמס על משאית, הפך לאטרקציה חינמית ומהנה במיוחד עבור התושבים. השלג צפוי להישאר לפחות למשך מספר ימים עד שיימס. ראש המועצה, חובב צברי: “השלג תמיד מעלה חיוך ושמחה, גם עבור ילדים וגם עבור המבוגרים יותר. הילדים נהנים, אני בעננים. אני מודה לאגף התשתיות על הלוגיסטיקה המורכבת ומאחל חג שמח לכולם”.

בנוסף נמסר מהמועצה כי הפעילות הייתה מיועדת ליום שישי אך בגלל שהצליחו להקדימה, פורסם הדבר רק עם הגעת השלג אתמול.

צילום: דוברות מועצת קריית עקרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן