news08.net/ads.txt

בערב יום העצמאות תקיים תכנית “זיקה” קומזיץ קהילתי לתושבי גן יבנה

בערב יום העצמאות, רביעי (8.5, במידה ויוסרו ההתראות הבטחוניות) החל מהשעה 22:30 יתקיים ברחבה שליד כיכר זמיר בשדרות ירושלים קומזיץ קהילתי לתושבי גן יבנה. הקומזיץ הקהילתי של גן יבנה נערך כמסורת, שנה אחר שנה, באותו מקום ובאותה שעה והוא מיוחד לגן יבנאים ולמבקרים, קטנים וגדולים. גם השנה תערוך זיקה את הקומזיץ בשירה וריקודים, פיתות על הסאג’, תה מתוק וטעים וכמובן תפוחי אדמה צלויים. הכניסה חופשית.

תכנית זיקה – זהות יהודית-ישראלית קהילתית, המבוססת על עבודת מתנדבים, עוסקת בחיבורים בתוך קהילת הקהילות- מביאה לידי ביטוי את הייחוד הזה ביום העצמאות בארגון קומזיץ קהילתי.

לדברי ג’ני זרח, מתנדבת זיקה, “כבכל שנה, בעלי ואני, מתכוונים להגיע לקומזיץ היישובי בערב יום העצמאות. בשנים קודמות הגעתי כתושבת ונהניתי מאוד. השנה, אני מלאת התרגשות, להיות בצד השני כמתנדבת זיקה. לחוות את ההקמה של הפרויקט, העשייה, החשיבה, הפעילויות המתוכננות וכמובן גם ליהנות. בואו בהמוניכם יהיה מוי כיף”.

מיכאל בן ישי , תושב הישוב, משתף: “מזה מס’ שנים אני מקפיד לבקר עם משפחתי בקומזיץ יום העצמאות. מבחינתי מדובר בחוויה הכי אותנטית של היום הזה. יושבים חברים ושכנים, שרים שירים, מכינים קפה ותפוחי אדמה… הדבר מאפשר לי חיבור ישיר לאנשים שחיים פה, היכרויות חדשות לעיתים, כיף פשוט  וניחוח של פעם. בנוסף גם לילדים מדובר  בחוויה: המדורה, הקפה, תפוחי האדמה…מבחינתי אין יום עצמאות ללא קומזיץ יום העצמאות!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן