news08.net/ads.txt

בפעם השמינית: העיר רחובות זכתה בחמישה כוכבי יופי

מלול ומילברג

רשמו הצלחה נוספת. ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג

למרות הניסיונות של פעילי מחאת הזבל למנוע את זכייתה של העיר בחמישה כוכבי יופי מטעם קריה יפה בישראל 2017, עיריית רחובות רשמה את ההישג בפעם השמינית ברציפות.

חברי וועדת השיפוט של תחרות ‘קריה יפה בישראל יפה’ העניקו לעיר רחובות, בפעם השמינית חמישה כוכבי יופי, זאת לאחר הסיור שהתקיים במעמד יו”ר הוועדה, צבי פרס ומנהל הסניף, יעקב חמאני אשר החל בשכונת קריית משה, המשיך אל מרכז היום לגיל הרך, המרכז לחינוך מדעי הסמוך למכון וייצמן, הפארק המרכזי בשכונת רחובות המדע, גן המקרא ע”ש רנה סמילנסקי, היכל התרבות ומתחם ראשית המושבה ובמרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל. ניכר היה כבר בסיור, כי שופטי התחרות התרשמו מההשקעה בעיר וכל נושא הטיפוח בה. במקביל לכך, ניסו פעילי מחאת הזבל לטרפד זכייה נוספת של העיר ושלחו מיילים אל “המועצה לישראל יפה”. המנכ”ל דורון מילברג, שהוביל את הפרויקט ברחובות, אמר בתגובה כי: “המועצה לא”י יפה היא גוף עצמאי הבוחן כל עיר באופן אובייקטיבי. לעניות דעתנו מצב ניקיון העיר טוב. אנו עושים ימים כלילות לפתור כל בעיה במהירות וביסודיות. לעתים לכלוך מבוצע בשטחים פרטיים, אך גם במקרים אלו אנו מתריעים ולעתים נותנים דוחות. אנו גאים להשתתף זו הפעם השמינית בתחרות. התחרות מהווה זרז לעליית מדרגה בטיפול בניקיון, גינון, צביעה ועוד”. ראש העיר, רחמים מלול, הודה למועצה לארץ ישראל יפה אשר יוצגה על ידי צוות השופטים ויחד עם מילברג הביעו הערכה לעובדי העירייה על ההשקעה השוטפת בטיפוח העיר. מלול: “התחרות מהווה תמריץ להמשך העשייה בכל תחומי המרחב הציבורי: פארקים, ככרות, ניקיון הרחובות, שילוט וסימון העיר, מבני ציבור וחינוך, תרבות אירועים ועוד. נמשיך לשרת את תושבי בעיר בחריצות, בשקיפות ובאמונה”. בתוך כך יצוין כי התחרות נערכת בחסות משרד הפנים ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות ונחשבת לאחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993 ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן