news08.net/ads.txt

ברחובות אירעו בעשור האחרון 223 תאונות דרכים במעורבות כלי רכב כבדים, מתוכן שבע קטלניות

ביום שלישי האחרון צעדה נעמי פולקמן ז”ל, אמו של חבר הכנסת רועי פולקמן מסיעת כולנו, לאחר התנדבות במטה המפלגה ברחוב נחלת יצחק בתל אביב-יפו, כאשר נפגעה על ידי משאית בעת שעברה במעבר חציה ברחוב. מותה של פולקמן בת ה-78 נקבע בזירת התאונה. פולקמן היא אחת משישה בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים במעורבות משאיות ברחבי הארץ מתחילת שנת 2019.

ברחובות אירעו בעשור האחרון (2008-2017) 223 תאונות דרכים במעורבות כלי רכב כבדים, מתוכן שבע תאונות קטלניות (בהן נהרג אדם אחד לפחות). בשנת 2018 אירעו בעיר שש תאונות דרכים במעורבות כלי רכב כבדים.

ארז קיטה, מנכ”ל עמותת אור ירוק: “תאונה עם כלי רכב כבד היא בעלת פוטנציאל קטלני ביותר. נהגי המשאיות והרכב הכבד שנדרשים לעבוד על הכביש במשך שעות ארוכות בניגוד לחוק הם כפצצה מתקתקת ובכל רגע עלולים לגרום לתאונה רבת נפגעים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים היה חייב כבר מזמן להכניס לתוקף את הטכוגרף הדיגיטאלי שימנע מנהגים מקצועיים לעבוד שעות רבות מעל המותר ולסכן את החיים של כולנו בכביש. באירופה כבר מעל לעשור חייבים לעשות שימוש במכשיר הפשוט והחשוב הזה אבל בישראל מתנהגים כמו מדינת עולם שלישי וממשיכים לגרום לאלפי נהגים לעבוד שעות רבות מעל למותר בחוק”.

(צילום באדיבות ‘אור ירוק’)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן