news08.net/ads.txt

ברחובות הכריזו: חמישה ימי לימוד בגנים, בשישי – זום מהבית עם הגננת

העיריות בפורום ה-15 (הערים העצמאיות בישראל) הודיעו הבוקר (יום ב’) על מודל מצומצם חדש להפעלת הגנים בימים ראשון עד חמישי בגן. בימי שישי יתקיים קשר מרחוק עם הגננת באמצעות זום.
המודל שהציגו לגנים בגילאי 6-3 “מאפשר להימנע מהצורך בסייעות משלימות העוברות בין גנים שונים, מאפשר השארת הסייעות השניות בגנים שבהם הן נדרשות, ונותן לילדים יציבות בזכות הצוות הקבוע”, נמסר בהודעת “פורום ה-15”.
עוד נאמר: “אנו מאמינים כי מודל זה הוא הנכון בשמירה על בריאות הילדים והצוותים, ובמתן חינוך מיטבי לילדים ולילדות. אנו קוראים למשרד החינוך להצטרף למודל”.
רחובות היא חלק מ-15 הערים בפורום. בתוך כך, מנכ”ל משרד החינוך, עמית אדרי, אמר הבוקר בוועדת הקורונה כי “המשרד ערוך לכל החלופות שייקבעו על ידי משרד הבריאות. כבר בחודש יולי הצגנו תוכנית לפיצול מערכת החינוך. גיוס כוח אדם והכנות לוגיסטיות תבוצע כחמישה שבועות לאחר אישור התקציב לכך. ההיערכות תהיה קבועה לכל השנה, וחשיבה מחודשת תיערך לקראת שנת הלימודים תשפ”ב. כשני-שליש מהתלמידים חווים קושי אישי מהמשבר הנוכחי, ונרשמת עלייה בדיווחי תלמידים החווים מצוקה וחרדות”.
במוצאי שבת  פורסם לראשונה ב-ynet כי הסתדרות המורים סיכמה עם מינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו על תוכנית שלפיה הלמידה בגנים בימי שישי תתקיים בזום, לאחר שהעירייה הודיעה לסייעות ששבוע העבודה שלהן יימשך חמישה ימים כדי לצמצם סכנות הידבקות. בהמשך החליטה העירייה לשוב לשישה ימי לימוד, אולם היום חזרה בה שוב והחליטה על דעת “פורום ה-15” לפתוח את הגנים לחמישה ימים בשבוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן