news08.net/ads.txt

ברחובות מתכוננים להחלטה על פתיחת הגנים: הנחיה לצוותי החינוך להיבדק לקורונה

בימים אלה נדונה האפשרות בממשלה של פתיחת כלל המסגרות לילדים בגילאי 0-6. כהכנה לכך, קראו ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זוהר בלום לכל צוותי הגיל הרך בעיר : גננות, סייעות וכן צוותי פעוטונים פרטיים ככל שניתן- לעבור בדיקה מקדימה לגילוי נגיף הקורונה.

אגף החינוך מוציא הנחיה לצוותים עובדי החינוך להיבדק, ובמקביל פועלים מול מפעילי הפעוטונים הפרטיים בעיר בבקשה להיבדק. כל זאת על מנת לוודא כי טרם פתיחת המסגרות, באם ייפתחו- יהיו כבר תוצאות לבדיקת הקורונה, ובין העובדים לא יהיו חולים וחולות ללא ידיעה. כך יימנעו הדבקות של הצוותים ושל הילדים.

נזכיר כי מחר ומחרתיים בימים רביעי- חמישי 14.10-15.10, בין השעות שתיים עד שמונה בערב, ייפתח דרייב אין לבדיקות קורונה ללא הפניית רופא/ה באתר הפרדסנות, ללא עלות ובאמצעות תעודה מזהה. ההגעה ברכבים בלבד ללא צורך בהרשמה מראש.

ראש העיר, רחמים מלול: ״ברחובות רוצים להיות מוכנים לכשיוחלט האם לפתוח את מסגרות הגיל הרך. בריאותם של הילדים ואנשי הצוות עומדת לנגד עינינו, ואנו מבקשים למנוע הדבקות נוספות בשל חזרה ללימודים. אני קורא לכל הצוותים , במערכת העירינית ובפרטית- להגיע ולהיבדק”.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום:  ״שמירה על בריאות הצוותים והילדים היא משמעיתית ביותר להמשך שגרת לימודים. אני קוראים לכולם לבוא ולהיבדק, כדי להיות מוכנים לפתיחת הלימודים מחדש לכשתתקבל החלטה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן