בשורה למחזיקי רכבים חשמליים ברמלה

עיריית רמלה מובילה ומקדמת מזה שנים רבות את נושא איכות הסביבה והקיימות

עיריית רמלה מובילה ומקדמת מזה שנים רבות את נושא איכות הסביבה והקיימות, ורואה לנגד עיניה את רווחת תושבי העיר ושואפת לשיפור חיי התושבים והפחתת זיהום האוויר בעיר.
מתוך כך הוחלט לפעול להתקנת עמדות טעינה חשמלית בעיר, ולאפשר לתושבים שאין להם עמדת טעינה בביתם וגם למי שמגיע לעיר לצורכי עבודה, עסקים ופנאי לטעון את רכבו החשמלי בנוחות ובמהירות.



הפעילות מתבצעת בהתאם לחזון העירוני לעידוד התושבים והמבקרים בה לעבור לצריכת אנרגיה ירוקה, שקטה ונקייה יותר.

מנכ”ל עיריית רמלה, רונן עזריה מסר: כפי שפורסם רק לאחרונה, רמלה מובילה בכמות הרכבים החשמליים ביחס לכמות התושבים הגרים בה, מה שמדגיש את החשיבות בקידום נושא עמדות הטעינה ופריסתם ברחבי העיר.
השבוע נחנכו לראשונה שתי עמדות טעינה ראשונות ברחוב ויצמן 1, חניית ספריית בלפר. בחודשים הקרובים עתידים להתווסף עוד עשרות עמדות ברחבי העיר ובהם גם עמדות טעינה מהירות.

שימוש ברכבים חשמליים יביא להפחתה בזיהום האוויר ברחבי העיר ולהפחתת הרעש מרכבים. צפויה גם תועלת של הפחתה בצריכת אנרגיה, לאור העובדה שמנוע חשמלי יעיל ממנוע בעירה פנימית.

השימוש והתשלום בעמדות הטעינה יבוצע באמצעות שבב ייעודי או אפליקציות  EV-Edge מבית מילגם או פנגו) שגם מציגות את עמדות הטעינה הקרובות לפי מיקום המשתמש, הספק הטעינה וזמינות העמדות ומאפשרות את הביצוע התשלום בנוחות ובמהירות.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן