בשורה מצוינת לתושבים: הוזלה משמעותית בתעריפי המים; דורון מילברג: “עיריית רחובות מברכת על ההחלטה”

מילברג

מועצת המים תתכנס היום (חמישי) ותדון בנושא תעריף המים שהוזל ל14.5 אחוזים לשנת 2017 זאת לאחר שחוק המים עבר בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת ויביא להוזלה משמעותית בתעריפי המים לכל משקי הבית בישראל. זוהי למעשה רפורמה מהפכנית אותה הוביל יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, כחלק מהבטחת הבחירות של מפלגת ש”ס, ואף מימן אותה מהכספים הקואליציוניים של המפלגה, בעלות של כ-350 מליון שקלים.


יזם את ההצעה, השקיע כ-350 מיליון
יזם את ההצעה, השקיע כ-350 מיליון

לפי החוק החדש שזכה לתמיכת 51 ח”כים וללא מתנגדים, תעריף המים הבסיסי למשקי הבית יירד באפריל הקרוב ב־14.5%, בעקבות ביטול מרכיב המע”מ על תעריף המים לצרכנים פרטיים. לפיכך, יעמוד התעריף על 6.6 שקלים בלבד לקוב מים, לעומת 7.7 שקלים לקוב כיום.

לדברי דרעי, “ההוזלות במים צפויים לחסוך כ-1,500 שקלים לשנה ויותר עבור משקי הבית בישראל, מדובר במוצר צריכה בסיסי המהווה תשלום אינטגרלי בכל משפחה, ומשמעותי עבור משפחות נזקקות וברוכות הילדים”.

כזכור, תאגיד המים “הבאר השלישית בע”מ” הוקם בהתאם לחוק תאגידי המים והביוב, שחוקקה כנסת ישראל, בקומה השביעית של בניין העיריה. עפ”י חוק מחויבת כל רשות מקומית בישראל להקים תאגיד מים וביוב שיפעל בנפרד מהרשות, במטרה לשפר את השירות ולשדרג את תשתיות המים והביוב. התאגיד ייתן שירותי מים וביוב לכ-145 אלף תושבים בעיר ואחראי על כ-45 אלף מוני מים.

מנכ”ל העירייה, דורון מילברג התייחס להוזלה שתיכנס לתוקפה בחודש אפריל ואמר: “עיריית רחובות שמחה על היוזמה של דרעי לפיה מחיר המים יירד בכ-15 אחוזים. בסך הכל זו בשורה טובה לתושבים ואנו מברכים על כך”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן