בשורות טובות לתושבי קריית אונו

הפתרון לבעיית התחבורה בקריית אונו בדרך? משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ועיריית קרית אונו קיימו דיון בנושא נתיבי התחבורה הציבורית והכניסות והיציאות מן העיר.

דיון בנושא נתיבי התחבורה הציבורית והכניסות והיציאות מקריית אונו התקיים במעמד שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מירי רגב, ואנשי המקצוע של משרדה, המנכ"ל, משה בן זקן והמשנה למנכ"ל, אבנר פלור שנפגשו עם ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין ובכירי העירייה.

בפגישה התקיים דיון סביב בעיות התעבורה מהן סובלת קריית אונו ונכחו גם כל הצוות הבכיר האמון על התכנון והביצוע התעבורתי – מנכ"ל רכבת ישראל, משה ז׳אנה, מנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ, מנכ"לית נתיבי איילון, אורלי שטרן, מנהל הרשות לתח״צ, עידן מועלם ובכירי הרשות לבטיחות בדרכים.

במהלך הפגישה הציגה ראש העיר מיכל רוזנשיין את הבעיות המרכזיות מהן סובלים התושבים מאז שהוקם הנת"צ השמאלי בציר לוי אשכול וכן את נושא הכניסות והיציאות מהעיר.

בסיום הפגישה, הנחתה השרה רגב להקים צוות בדיקה הכולל את צוות משרדה, את כל הגורמים התכנוניים והעירוניים ולהציג בפניה את מסקנותיהם במהירות.

ראש עיריית קרית אונו, מיכל רוזנשיין:

"הפגישה התנהלה במקצועיות רבה. כלל הגורמים המעורבים הבינו את המצב התחבורתי הבעייתי והביעו נכונות גדולה למצוא פתרון ראוי. זהו צעד נוסף וחשוב בדרך להשגת המטרה שלנו, יצירת עיר שנעים, נוח ובטוח לנסוע בה".

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן