בת שמונה חודשים פונתה אל בית החולים קפלן לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים

מכת התאונות נמשכת גם היום: בת שמונה חודשים פונתה הבוקר (שישי) אל בית החולים קפלן ברחובות לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים, בכביש איילון דרך יצחק כץ.

כוחות רפואה שהגיעו אל זירת האירוע התבקשו על ידי ההורים לפנות את התינוקת לבדיקות מלרד ילדים בכדי לוודא שהכל בסדר עמה. כוחות הרפואה מצאו את התינוקת מחוץ לרכב ובזרועות האם כשהיא בהכרה מלאה ונינוחה ללא סימני מצוקה נשימתית או חבלה. עם זאת ולבקשת ההורים, היא כאמור הועברה להמשך טיפול בבית החולים.

בן 29 נפצע אתמול אף הוא בתאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב. לדבריו עמד ברמזור אדום ולפתע הרגיש ‘בום’ חזק מאחור שגרם לטלטול ראש. לאחר שהתלונן על כאבי גב וצוואר פונה לבית החולים להמשך טיפול. בתאונה אחרת, שהתרחשה בשכונת המדע נפצע גבר בן 27 לאחר תאונת רכב עצמית. הפצוע התלונן על סחרחורת, בחילות וכאבים בצלעות והועבר להמשך טיפול במחלקה הכירורגית בקפלן. בתאונה נוספת בשכונת המדע נפגע תושב הוד השרון, בן 62, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית. הפצוע התלונם על כאבים באזור הצלעות ופונה להמשך טיפול בבית החולים.

עוד אתמול: קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות של שתי רכבים בכביש 431 בעלייה לכביש 40 לכיוון רחובות. אמבולנס וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנולנסים של איחוד הצלה סניף רחובות שהגיעו למקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לנפגעת אחת (נהגת הרכב). בסיום הטיפול הראשוני פונתה הנפגעת לבית החולים אסף הרופא על ידי אמבולנס איחוד הצלה. נסיבות קודם לכן התקבלה קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות של ארבעה כלי רכב ברחוב גד פיינשטיין פינת רחוב מוטי קינד ברחובות. פראמדיק וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנולנסים של איחוד הצלה סניף רחובות שהגיעו למקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לשלושה נפגעים כאשר מצבם מוגדר קל.

צילומים מהמקרים באדיבות דוברות איחוד הצלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן