גאווה של נס ציונה: סמל א’ בוגר קורס צוללנים

סמל א׳, בן 19 מנס ציונה בוגר קורס צוללנים. א׳ למד בתיכון באיזור מגוריו והרחיב פיזיקה וספורט. בעברו שיחק בנבחרת כדור יד והוביל התנדבויות שונות בקהילה. בנוסף הדריך בקבוצת כושר קרבי.

30 לוחמים סיימו את קורס צוללן מחזור 124, לאחר מסלול שאורכו שנה וחודשיים.
אחד המסיימים הוא סמל א׳, בן 19 מנס ציונה

. א׳ למד בתיכון באיזור מגוריו והרחיב פיזיקה וספורט. בעברו שיחק בנבחרת כדור יד והוביל התנדבויות שונות בקהילה. בנוסף הדריך בקבוצת כושר קרבי. א׳ מספר כי בזכות הקבוצה הכיר את שייטת הצוללות.
א׳ מספר כי ״אנחנו עושים דברים גדולים, אחת המטרות שלי הייתה לעשות משהו שישפיע שנים על בטחון המדינה. אתה מגלה על עצמך דברים, מפעיל את המוח וגם את הגוף״.
״מבחינה חברתית״, משתף סמל א׳, ״יש הווי צוללני שרק מי שבפנים יכול להבין אותו״.

א׳ משתף כי שני הוריו, חיים ואודליה, הם חולי CP- שיתוק מוחין מלידה. ״המצב בבית השפיע עליי בכך שהבנתי שהכל קטן, אם ההורים שלי עברו ככה דרך, והם עובדים והם מצליחים. הייתי מתקשר וכל קושי היה מתגמד. אני מאוד גאה בהם״

עם תחילת המלחמה ב-7.10 הצטרפו החניכים לצוותים הלוחמים בשייטת לפעילויות מבצעיות במעמקי המים רחוק מנמל הבית של שייטת 7 בחיפה. מיד בסיום הטקס יחזרו הלוחמים החדשים לעמדותיהם בצוללות השונות וישובו ללב ים, לביצוע פעולות חשאיות במרחבים ימיים קרובים ורחוקים.

“בעיצומה של שעת מבחן היסטורית לעם ישראל, בשעה גורלית זו, אנו כאן, בצוותא עם הכוחות הלוחמים של זרוע הים ושל צה”ל כולו – מקיימים את שבועתנו להגן על המולדת, על חירות ישראל, על עם ישראל”, נאם רמ”ט זרוע הים, תא”ל גיא גולדפרב.

“אתם מצטרפים לשורות שייטת 7”, הוא המשיך, “אני סמוך ובטוח כי תשתלבו מהר, מדוייק, וכמובן עמוק בפעילות המבצעית. אני בטוח כי בואכם ישביח מאוד את שייטת הצוללות והיא תמשיך לרשום הישג אחר הישג, הצלחה אחר הצלחה”.
“בצניעות, בחשאיות, במקצועיות ובבטחה – תמשיכו להיות חוד חנית בשמירה על בטחון ישראל”, סיכם רמ”ט הזרוע.

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן