news08.net/ads.txt

גבי גאון: ״צר לי, אבל זה רחוק מלהיות רציני״

על רקע הבשורה שתלמידי כיתות ד׳ עד ו׳ יוכלו לחזור ללימודים משבוע הבא, אבל רק ביום שישי, ראש מועצת מזכרת בתיה אינו מבין את פשר ההחלטה. ״צר לי, אבל זה רחוק מלהיות רציני״.

לדברי גבי גאון: ״אם מנהלי בתי הספר ירצו אז הם יוכלו לוותר על שישי, ולהחזיר אותם אחר הצהריים לאחר שכיתות א׳-ג׳ יסיימו ללמוד. בינתיים חצי ילדי הגנים ילמדו בימים א׳-ג׳, והאחרים בימים ד׳-ו׳. או הפוך, תלוי בגננת. הבנתם? אם לא, זה מובן לגמרי.

צר לי, אבל זה רחוק מלהיות רציני. קפסולות, תו סגול ובלבול למכביר. העיקר ששוק מחנה יהודה עולה על גדותיו והקניון השבדי עמוס לעייפה.

אני קורא לראש הממשלה ולשרים אנא החזירו את מערכת החינוך כולה ללמידה. נמשיך לנהוג באחריות תוך הקפדה על מסכות, הגיינה ועל הנחיות נוספות. אין סיבה שזה לא יקרה, בטח ברשויות בהן רמת התחלואה נמוכה. מפסיקים את הבלבול – חוזרים ללמוד!״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן