הבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב מבצע קדש בגבעת שמואל.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, אישה כבת 60 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה.
חובשי רפואת חירום במד"א יוסף יצחק פינץ ומשה כהן, סיפרו: "מדובר באירוע קשה, כשהגענו ראינו את הולכת הרגל שוכבת בסמוך לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית ואזרחים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש".
◼️ חדש! חדשות גבעת שמואל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









