news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | גבר כבן 35 נמצא ללא רוח חיים; נבדק חשד לפלילים

ברחוב מנחם בגין, בשטח פתוח הסמוך לבית העלמין ברחובות, נמצא לפני דקות אחדות (ראשון) גבר כבן 35 ללא רוח חיים. נבדק חשד לפלילים. האירוע בטיפול צוות שפלה של זק”א.

מאיחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר גופת גבר אותרה ללא רוח חיים בשטח חקלאי סמוך לכביש עוקף רחובות. אבירן ששון חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגענו למקום נתקלנו בגבר מוטל בשטח חקלאי ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממד”א נמסר: בשעה 13:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על גבר מחוסר הכרה בשטח פתוח סמוך לרחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על גבר כבן 35 ללא סימני חיים, וקובעים את מותו. פראמדיק מד״א גיא בובליל, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו בשטח גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו״.

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על גבר שנמצא ללא הכרה בשטח חקלאי בסמוך לדרך מנחם בגין ברחובות. גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של הגבר. כוח משטרה במקום, הרקע והנסיבות נבדקים. עוד נמסר כי גופת הגבר, נתין זר מתאילנד, תועבר לבדיקה במכון לרפואה משפטית.

פרסום ראשון: 13:33 | עדכון: 14:42

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן