מבזקים
שלושה קציני צה"ל נפצעו בקרבות בדרום לבנון, שניים מהם באורח קשה סגירת מעגל מהירה באשדוד: נעצר חשוד בהצתת רכב הלילה בעיר זמני כניסת השבת ויציאת השבת – פרשת שלח לך תושייה ביבנה: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב, מתנדב "ידידים" חילץ אותה בשלום תאונת שטח בקריית גת: רוכב טרקטורון נפצע באורח בינוני נתי טויטו, מנהל מרחב אילת והערבה בידידים חילץ כלב שננעל ברכב בכביש 4: "תחושה טובה לקבל את השבת במעשה חסד" תאונה באופקים: ילד בן 3 נפגע מטרקטורון – והובהל לבית החולים סורוקה גאווה אילתית בים הבינלאומי: החוקר והצלם ד"ר תום שלזינגר העפיל לגמר תחרות צילום עולמית תיעוד מרהיב: מפגש בוקר קרוב ומפתיע עם דולפינים מול חופי אשקלון הילד שלכם לא עצלן והילדה שלכם לא חסרת אחריות, יכול להיות שפשוט לא הבינו אותם! אירוע חריג ברחובות: גדר נפלה על קשיש בן 75 ופצעה אותו מזל טוב: חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר, חגגה את מסיבת החינה של בתה באר יעקב מזהירה: מבצע אכיפה מוגבר נגד בעלי כלבים שלא מנקים אחריהם – הקנס: 475 ש"ח סיום מוצלח לשבוע המדע והסביבה ברחובות: מאות השתתפו בהפנינג הקיימות בפארק ההדרים רחובות: עשרות אירועי תרבות ויריד ענק בפארק ההדרים בחגיגת הספר העירונית התאונה הקטלנית בניר בנים: במשטרה בודקים חשד לוויכוח בין נהג משאית להולך רגל לפני הפגיעה שני פצועים בתאונת דרכים בכביש 1 ליד מחלף בן גוריון העתיד כבר כאן: חולון נתנה לנוער את המפתחות לעירייה ליום אחד נתיבות חנכה "בית מתנדב" חדש של ארגון ידידים לוד: תינוק ננעל בשגגה ברכב

גדרה: התכנסו הוועדה למיגור האלימות והוועדה לאיכות הסביבה

התקיימו ישיבות של הוועדה למיגור האלימות והוועדה לאיכות הסביבה במועצה המקומית גדרה. הישבות התקיימו בראשות ראש המועצה, סהר פינטו, סגניו, דורית בן בוחר, שלום אזרד ותומר אהרון, חברי מועצה וגורמי מקצוע.

התקיימו ישיבות של הוועדה למיגור האלימות והוועדה לאיכות הסביבה במועצה המקומית גדרה. הישבות התקיימו בראשות ראש המועצה, סהר פינטו, סגניו, דורית בן בוחר, שלום אזרד ותומר אהרון, חברי מועצה וגורמי מקצוע.

הועדה הראשונה שהתכנסה הייתה הועדה למיגור האלימות במועצה. בוועדה הציגו נציגי המשטרה את הנתונים הנמוכים של העבירות בגדרה, וכן את המגמות השונות והאמצעים שננקטים. כמו כן נציגי המחלקה לשירותים חברתיים במועצה נתנו סקירה מקיפה על פעילות המרכז לשלום המשפחה במועצה ועל העשייה הברוכה של העו"סיות מטעם המועצה בעניין. בוועדה דנו חברי המועצה בצורך להמשיך לפעול ולהבטיח כי גדרה תהיה מקום בטוח, ולטפל באופן מקיף ומקצועי בכל מקרה של אלימות, ובדגש על אלימות בתוך המשפחה.

לאחר מכן התכנסה הועדה למען איכות הסביבה בבניין המועצה. במסגרת הוועדה עלו על הפרק נושאי ניטור והדברה של מזיקים ברחבי היישוב, שמתקיימים כבכל שנה והשנה אף ביתר שאת, פריסת עמדות טעינה נוספות לרכבים חשמליים, הקמת מרכזי מחזור חדשים ביישוב, וכן הסבת רכבי המועצה לרכבים חשמליים, מהלך שכבר התחיל ותורם הן לחסכון כלכלי והן לתרומה לסביבה. בסוף הועידה סיכם ראש המועצה כי המועצה תמשיך לפעול למען הסביבה ולהפיכתה של גדרה למושבה הכי ירוקה במדינת ישראל.

סהר פינטו, ראש המועצה המקומית גדרה: "אנחנו ממשיכים לעבוד בכל התחומים עבור תושבות ותושבי גדרה: החל מנושאי איכות הסביבה ועד נושא המלחמה באלימות. אני מודה לחברי המועצה וגורמי המקצוע אשר השקיעו מזמנם והתכנסו בוועדות השונות. עבודת המועצה לא נגמרת רק בישיבת המועצה פעם בחודש – אנחנו רואים חשיבות רבה בישיבות העבודה השוטפות בנושאים השונים אשר מסייעים להציף נושאים מהותיים על הפרק ולקבל החלטות".

 

◼️ הצטרפו לחדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

דילוג לתוכן