news08.net/ads.txt

גדרה שדרגה את אתר הוועדה לתכנון ובנייה

מייעלים את השירות לתושב: המועצה המקומית גדרה ממשיכה לייעל את השירות לתושב-לאחרונה הושק האתר החדש של הוועדה לתכנון ובנייה. 

המועצה המקומית גדרה בוחנת כל העת את ייעול העבודה ומתן השירות לתושב. בתוך כך, ובהמשך לייעול השירות לתושב, הוקם אתר אינטרנט חדש לוועדה לתכנון ובנייה שהושק בימים אלה. האתר החדש הונגש והותאם כך שניתן יהיה להיכנס אליו גם מהטלפון הסלולארי. זה המקום לציין כי אתר הוועדה המקומית מציע לתושבים מגוון רחב של נושאים רלוונטיים, החל ממידע כללי, הסבר לגבי פטור מהיתר, בקשות למידע, הנחיות להגשת בקשות בניה ופיקוח, הנחיות מרחביות, הנחיות להגשת תכנית, תשריט חלוקה ועוד.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, המכהן גם כיו”ר הוועדה לתכנון ובנייה, בירך על עבודות שדרוג האתר ואמר:

“מתן שירות מיטבי, יעיל וזמין לתושב הוא ערך עליון בהתנהלותה של המועצה שלנו, הן בשגרה והן בחירום. האתר הנגיש של הוועדה המקומית מאפשר לתושבים לבצע את סידוריהם, לקבל מידע בקלות ובאופן מיידי. תודה לכל העוסקים במלאכה”.

כתובת האתר של הוועדה לתכנון ובנייה: https://gedera.bartech-net.co.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן