גוגל, אוניברסיטת רייכמן ואמדוקס השיקו שלוחה בשדרות

עיריית שדרות, גוגל ישראל, אוניברסיטת רייכמן וחברת “אמדוקס” השיקו השבוע שלוחה של בית הספר להייטק של גוגל ואוניברסיטת רייכמן בשדרות, לאחר חודשים של עבודה מאומצת.

עיריית שדרות, גוגל ישראל, אוניברסיטת רייכמן וחברת “אמדוקס” השיקו שלוחה של בית הספר להייטק של גוגל ואוניברסיטת רייכמן בשדרות, לאחר חודשים של עבודה מאומצת.

לתוכנית החדשה בשיתוף גוגל ישראל ואוניברסיטת רייכמן נרשמו מעל 1,000 מועמדים שעברו תהליך מיון מוקפד שבסופו נבחרו 61 משתתפים בגילאים שונים ורקעים שונים, גברים ונשים ממגוון קהילות. חלק מהמשתתפים הינם תושבי עוטף עזה ומעל 51% ממשתתפי התוכנית הם תושבי שדרות.

מי שזכה להתקבל לבית הספר ונמצא זכאי, מקבל מלגת לימודים משמעותית לטובת מימון שכר הלימוד ואף לטובת מחייה. משתתפי התוכנית מתחלקים לשני מסלולי הכשרה: מסלול אחד של בודקי תוכנה ומסלול שני של מנתחי מערכות. בנוסף להכשרה המקצועית יעברו משתתפי בית הספר להייטק קורסים ייחודיים שיקנו להם כלים וידע בתחום ה-AI לצד ליווי של מרכז החוסן בשדרות לטובת מענה רגשי מיטבי לכל אורך הדרך.

באירוע נכחו פרופסור אוריאל רייכמן – הנשיא, המייסד ויו”ר דירקטוריון אוניברסיטת רייכמן, ברק רגב – מנכ”ל גוגל ישראל, גלי שחר אפרת – מנכ”לית בית הספר להייטק באוניברסיטת רייכמן, ישראל אוזן – מנכ”ל משרד העבודה ומכובדים רבים מהארגונים השותפים.

מי שמובילים את התוכנית המיוחדת בעיריית שדרות הם האגף לפיתוח כלכלי-תעסוקתי ומרכז הצעירים העירוני שמפעילים יחד תוכניות רבות לקידום תעסוקה איכותית וליווי תושבי העיר בדרך לבניית קריירה.

מנכ”ל משרד העבודה, ישראל אוזן, אמר באירוע כי עיריית שדרות היא עירייה מיוחדת, שדווקא בימים האלו מפתחת תוכניות כל כך חשובות: “עיריית שדרות יכלה לעטוף את עצמה ברחמים אבל היא מסתערת כל הזמן ומצטיינת במה שהיא עושה”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי:

“בשדרות, גם השמיים הם לא הגבול! בית הספר להייטק שנפתח בשדרות הוא בשורה אדירה עבור צעירי העיר ועבור האזור כולו. הקמת בית הספר להייטק היא המשך ישיר לפעולות הרבות שאנו מבצעים עבור תושבי ותושבות העיר שלנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מור אברג'ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן