גיא צור: מחבקים ומכבדים את רצון הציבור

בשעות אלו שסופרים את קולות החיילים, אני רואה את עומק האתגר שהיה בבחירות הללו ואת עומק העוצמה והאחדות שישנה בעם ישראל שגם כאשר היו מחלוקות שמרנו עליהם בכבוד רב במסגרת הוויכוח הפוליטי.

גיא צור הוא אחד מחברי המועצה היותר מוערכים בישראל – ועל כך אין עוררין. 

במשך חמש שנים צור הוביל מהלכים בתחום ההתחדשות העירונית, כמחזיק התיק, השיג הישגים רבים וניהל ביד רמה את תחומי פעילותו עבור תושבי רחובות.

בבחירות האחרונות – החליטו תושבי רחובות לבחור בסיעות אחרות. התושבים שיודעים רק להתלונן יום אחר יום, לא השכילו להצביע עבור סיעת אחדות של רחמים מלול, גיא צור ושותפיהם.

סיעת אחדות של מלול וצור צברה רק 4.6% ונותרה עם מנדט אחד בלבד. צור נותר בחוץ (אלא אם מלול יגיד תודה ויוריש לצור את המנדט – שזה אגב, צעד מתבקש)

ברשומה מרגשת נפרד צור מהציבור: “חברות וחברים יקרים תודה גדולה על מי שתמך הגיע והצביע במהלך יום הבחירות רצינו יותר אך אנו מחבקים ומכבדים את רצון הציבור. בשעות אלו שסופרים את קולות החיילים, אני רואה את עומק האתגר שהיה בבחירות הללו ואת עומק העוצמה והאחדות שישנה בעם ישראל שגם כאשר היו מחלוקות שמרנו עליהם בכבוד רב במסגרת הוויכוח הפוליטי.

פעילותי הציבורית איננה מסתכמת רק בשכנוע הציבור או במסגרת תפקיד כזה או אחר אלא במסגרת תפיסת עולמי וערכיי ואני אמשיך לפעול למענכם ובזכותכם. זה המקום להגיד תודה רבה לראש העיר היוצא, רחמים מלול, שהקדיש במסירות רבה ותוך מחירים אישים לא פשוטים את עצמו במשך עשרות בשנים למען הציבור וביתר שאת החל מ-2009 כראש העיר שלנו.

רבים חבים לך תודה רחמים על מה שעשית ועל דברים שעוד תעשה. אני משוכנע שמי שיבחר במסגרת סיבוב שני לראשות העיר חבריי מתן או זהר יעזרו בך ישמעו מילה טובה ועצה חכמה מפיך. אני אמשיך לעדכן אתכם פה חבריי לפייסבוק על המשך פעילותי למען העיר ובכלל. רק בשורות טובות ותפילה לשלום החיילים ולשובם במהרה של החטופים”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן