גיבורי על: הנבחרת מאורט רבין בגן יבנה זכתה במקום הראשון בתחרות “שומרי המסך” שנערכה במשרדי גוגל ישראל

 

נבחרת שומרי המסך בבית הספר אורט על שם יצחק רבין יצרו אתר רישיון לסמארט-פון, אתר המכיל חוברת כללי התנהלות ברשת, ומשחקים אינטרנטיים המסייעים לילדים הצעירים להפנים את הכללים.   

יוזמה זו התפתחה במהלך השנים, שודרגה למשחקי קופסה (שהוצגו בביקור בכנסת)  והפכה  עתה לאתר אינטרנטי, כאשר התלמידים עצמם בנו את האתר, יצרו את המשחקים, ועיצבו את הדמויות והגרפיקה באתר בכישרון רב. על עבודתם הקשה והטובה הם זכו במקום ראשון בתחרות הארצית של אורטוב שהתקיימה במשרדי  “גוגל”. את הנבחרת, ייצגו התלמידים : קרן אור בדש, איתי שטרית ושי צ’ולפייב. בתחרות שנערכה במשרדי גוגל וכללה שני שלבים אשר בסיומם, עלו לגמר וזכו במקום הראשון.

תלמידי הנבחרת  של אורט רבין הגיעו בתחפושת של גיבורי על, הציגו מצגת וסרטון של היוזמה וכן את האתר עצמו, כאשר הם  מדגימים את הרעיון  ,של גיבורי על הנלחמים בבריונות ברשת. התלמידים שלקחו חלק בנבחרת הם איתי שטרית, תמיר בן חנן, פלג בן ישי, עופרי אזולאי, קרן אור בדש, אגם אלון, שי צ’ולפייב, עמית בן ישי ויובל בן ישי. בהובלת המורות צביה כהן ועינב גנוד.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “כל הכבוד לקבוצת שומרי מסך ולמובילת הקבוצה הגב’ צביה כהן. הרישיון לסמרטפון הוא סטארט  מבריק של שומרי מסך ,שהוכיחו כי יכולות ביצועיות ויצירתיות מדהימות במיזם הזה. שיש בו תועלת ערכית וחינוכית כאחד. מקווה שהורים ישכילו ויעשו בו שימוש. העלאת המודעות לשימוש מושכל באינטרנט  היא מטרה חשובה בחינוך הערכי והייעוצי. ” שומרי מסך” הפגינו   יוזמה ויצירתיות  ,שחברו יחד ליצירת מיזם מבריק ערכי וחינוכי-כל הכבוד –יישר כח! לקבוצה ולמנחת הקבוצה הגברת צביה כהן”.

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן