news08.net/ads.txt

גם בסגר: מסעדת פטרה (הגיאורגית) תבצע משלוחים לגדרה, נס ציונה, רחובות, רמלה, לוד והסביבה

המסעדה הגיאורגית האותנטית “פטרה” הממוקמת באשדוד הרחיבה את שירות המשלוחים ובנוסף לאשדוד שם היא ממוקמת, תבצע משלוחים גם לרחובות, גדרה, מזכרת בתיה, קרית עקרון, אשקלון, נס ציונה, יישובי גדרות, יבנה, רמלה ולוד – בכל ימות השבוע, גם בסגר, כולל שישי ושבת!

למרות שהענף סגור – “פטרה“, הגיאורגית מאשדוד ממשיכה את המסורת ומציגה תפריט חורף חדש עם טוויסטים מעניינים. לדברי הבעלים, המסעדן סימו בן חובל, “תקופת הקורונה הציבה בפנינו אתגרים חדשים וימים מורכבים, שטרם הכרנו. עברנו ימים של מלחמה, ימים של עליות ומורדות כלכליות אבל ימים כמו אלה של הקורונה טרם חווינו – ולמרות זאת, החלטתי להמשיך את המסורת, ולהשיק גם הפעם תפריט חורף משודרג, צבעוני ולטעמי מדובר בתפריט הטוב ביותר שידעה המסעדה מימיה. אני מקווה שהסועדים שלנו יוכלו ליהנות מהחוויה הקולינרית כולה בהקדם, לאחר שיוסרו המגבלות על ענף המסעדנות. בינתיים, אנו לא מוותרים על הלקוחות שלנו, שמפרגנים לנו גם בימים האלה, ומציעים את התפריט כולו במתכונת של משלוחים עד הבית”.

מזמינים עכשיו: 08-8651610 והמשלוח בדרך אליכם… (ניתן גם לאסוף מהמסעדה). משלוחים מתבצעים באשדוד, אשקלון, יבנה, גן יבנה, רחובות, נס ציונה, גדרה, קרית מלאכי, שדרות, יישובי גדרות, רמלה, לוד והסביבה.

לתפריט המלא לחצו כאן: https://www.petrarest.co.il/p/4940

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן