news08.net/ads.txt

גמאני רצה בקרית גת – קבוצת ריצה המיועדת לחולות ומחלימות מסרטן השד

קבוצות הריצה של גמאני רצה בקרית גת הוקמה בנובמבר האחרון, כחלק ממיזם ארצי אשר מונה עשרות קבוצות ריצה בפריסה ארצית, ומיועד לחולות ומחלימות מסרטן השד.

בקבוצת הריצה של גמאני רצה בקרית גת רצות היום 8 נשים. האימונים משלבים ריצה ותרגילי כוח ומתאימים גם לנשים שמעולם לא עשו פעילות גופנית. הכוח של הקבוצה הוא עצום ונותן לבנות יכולת לבצע אימונים שלא האמינו שיצליחו. הוא מאפשר להן לקבל פעמיים בשבוע שעה לעצמן, שעה של ניתוק מהמרדף היומיומי, תוך נתינה לעצמן. הקבוצה מאפשרת גם מפגש עם נשים נוספות שעברו תהליך דומה, הוא מאפשר לשתף ולהתייעץ, למי שמעוניינת ונותן מרחב נוח לכל משתתפת. על מנת שלא לפספס אימונים גם בימי הגשם, קבוצת הנשים עברה להתאמן בסטודיו של רשות הספורט העירונית.

דורון גולדפרב ממושב לכיש היא מאמנת הקבוצה. דורון מאמנת ריצה ורצה למרחקים ארוכים ולדבריה: “באימונים אני מנסה מעבר לאימון עצמו ולהעביר גם את התשוקה לריצה וההבנה אילו עוצמות וכלים היא נותנת לנו לחיים עצמם. כרגע אנחנו בשלב של בניית בסיס הריצה הרציפה וחיזוק כל השרירים אשר תומכים בריצה. היעד שהצבנו לעצמנו כרגע הוא מרוץ קרית גת אשר יערך ב- 17.6.21 ולשם אנחנו מכוונות. הריצה היא מעבר לריצה עצמה, אבל כדי להבין צריך להתנסות. אנחנו מקבלות חיבוק חם מרשות הספורט, רשת המתנ”סים ומחלקת בריאות הציבור של עיריית קרית גת. כל פנייה, כל בקשה, כל מה שאנחנו צריכות”.

מאיה, משתתפת הקבוצה מראשיתה שיתפה: “אני מוצאת בקבוצה מספר דברים. אחד, את הפן הבריאותי. אחד הגורמים לחזרת סרטן זה השמנה. היה לי מאוד חשוב לאחר ההחלמה להיכנס למסגרת של ספורט. מאוד שמחתי כשנודע לי על פתיחתה של קבוצת הריצה, כיוון שלא הייתי הולכת לקבוצת ריצה רגילה. הפן המרכזי בקבוצה זה הפן של התמיכה. אנחנו רצות ולא מפסיקות לדבר ולשתף. מהאימון הראשון יש חיבור מדהים עם הבנות ועם דורון המאמנת. יש תחושת שיתוף ופתיחות מצוינת. כל אחת מבנות הקבוצה מביאה סיפור שונה של המחלה. יש כאלה שחלו לפני שנים ואני גיליתי לפני שמונה חודשים.

התחושה הזו של מסגרת, של שגרה, של להרגיש חלק, מאוד עוזרת. מדהים אותי כל פעם מחדש לראות את כל התמיכה מסביב כמו למשל נשים שסרגו לנו כובעים לריצה בימים קרים, ספונסרים שתרמו לנו חולצות, אלה דברים שמאוד לא ברורים מאליו ומחממים את הלב ממש. בנות שמתלבטות אם להצטרף, אני אומרת תבואו, תתחילו. גם מי שלא בכושר, גם מי שמפחדת מריצה, גם מי שנרתעת, גם מי שבחיים לא רצה. הריצה סוחפת ומתמזגים בקבוצה וזה הופך להיות חלק בלתי נפרד. יש גם תחושת מחויבות. יש לנו מאמנת מדהימה שמתנדבת. ממש לא ברור מאליו שהיא שם בשבילנו וזה כיף. עברנו משהו, והידיעה שכל כך הרבה אנשים וגופים בעיר ומחוצה לה נרתמו שיהיה לנו את המסגרת הזו, מחממת את הלב כל פעם מחדש”.

בנות נוספות שרוצות להצטרף מוזמנות לפנות לדורון בטלפון שמספרו 050-6390411.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן