news08.net/ads.txt

גן יבנה: האם ראייה כפולה, נעלי עקב או אי שימוש במעקה גרמו לתושבת העיר להחליק במדרגות?

חברת השכרת הרכב ‘אלדן’ תפצה לקוחה בסכום נכבד וחסוי – במסגרת פשרה. על פי המקרה, האישה, תושבת גן יבנה הגיעה בלוויית בן זוגה לפגישה עם מנהל סניף  השכרת רכב אלדן בצריפין – כשלפתע החליקה במדרגות ונחבלה בכתפה.  לדבריה, כל מאמציה להגיע להסדר פיצויים מחוץ  לכותלי בית המשפט העלו חרס.
בצר לה, פנתה האישה אל עורך הדין חיים פרנק – אשר הגיש  בשמה תביעה לפיצויים על נזקי גוף. במסגרת התביעה טען עוה”ד פרנק המדרגות במתחם  החברה לא היו מסומנות – ולא היו עליהן פסים למניעת החלקה. מומחים רפואיים שבדקו את האישה מטעם שני הצדדים  הסכימו כי האישה סובלת מנכות סביב 7.5% בשל פגיעה בכתף, אך הצדדים נחלקו בדעתם על נסיבות התאונה.
בעוד שהאישה עמדה על דעתה כי מלוא האחריות על  התאונה מוטלת על חברת אלדן, טענו עורכי הדין של החברה כי נפילתה של האישה ארעה בנסיבות שונות מהמתואר, וכי בניגוד לטענותיה –  המדרגות מהן החליקה היו מחוספסות וצוידו בפסים  למניעת החלקה.
עוה”ד חיים פרנק (צילום: בני מנשרוב)
כמו כן, טענו נציגי חברת ‘אלדן’ כי נפילתה של הלקוחה  ארעה באופן טבעי וללא קשר לכל מפגע בשטח החברה, ייתכן בשל נעלי העקב אותן נעלה, או  בשל העובדה שלא נעזרה במעקה מוסדר בצד המדרגות, או עקב כפל-ראיה ממנו סבלה האישה  עוד בטרם ארעה התאונה.
בנוסף טענו בחברת אלדן כי האישה סובלת מהגבלה קלה  מאוד בתנועת כתף ללא השלכה תפקודית וללא הגבלה בתפקוד. בתום מו”מ ממושך הסתיים הסכסוך בין הצדדים  בהסכם בפשרה לפיה תשלם חברת אלדן לאישה פיצוי בסכום נכבד, אך חסוי, במסגרת פשרה  מבלי להודות באחריותה לתאונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן