news08.net/ads.txt

גן יבנה עלולה להיחשב עיר אדומה; דרור אהרון: “קיבלתי מספר דיווחים על תושבים שמפרים בידודים”

הבוקר גן יבנה הגיעה לראשונה למספר תלת ספרתי של 117 חולים פעילים, עלייה של 23 חולים מאתמול ו-451 מבודדים – מה שמקרב אותה להיחשב כעיר אדומה.
במועצה ממשיכים באכיפה מוגברת כלפי בתי עסק ביישוב, לפני יומיים שני בתי עסק גדולים מאד ביישוב קיבלו קנסות והתראה לפני סגירה. אתמול עסק גדול נוסף קיבל קנס ונסגר לכמה שעות, הפתיחה שלו אושרה מחדש לאחר שהמקום עבר חיטוי, הוחלף בו הצוות והוא הוזהר שלא לעבור על התקנות יותר אחרת הוא ייסגר.
גם היום (כמו אתמול) ייצאו פקחי המועצה למבצע הסברה נוסף במהלכו יחולקו 2000 מסכות לתושבי היישוב במרחב הציבורי לצד חלוקת כרטיסים אדומים (התרעה לפני קנס). דרור אהרון קיבל מספר דיווחים על תושבים שמפרים בידודים, הפרטים של אותם תושבים הועברו לרשויות החוק ולמשרד הבריאות – “אנא תיזהרו! מעשה כזה מסכן את כולנו”, ציין. הבוקר החלו במועצה בשיתוף עם פיקוד העורף והיקל”רי, לירן אשכנזי בהסעת חלק מהתושבים שחלו בהסעות מסודרות שחלו למלונות החלמה לנשאי קורונה על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן