news08.net/ads.txt

גני הילדים בגדרה לא התקיימו בימי שישי; הצוותים החינוכיים ישלחו לבדיקות קורונה

המועצה המקומית גדרה הודיעה היום (שישי) כי היא  ערוכה ומוכנה לפתיחת גני הילדים, מעונות היום וצהרוני הגנים ביום ראשון, (18.10).
בהמשך לישיבה עם צוותי החינוך וצוותים מקצועיים להיערכות מיטבית לפתיחת גני הילדים, מעונות היום והצהרונים, גדרה ערוכה ומוכנה לקבל את פני הילדים ביום ראשון בבוקר:
ביום ראשון, 18.10.20 יפתחו כלל גני הילדים לגילאי 3-6.
הגנים יפעלו בין הימים ראשון עד חמישי, בין השעות 07:30 ועד 14:00. ביום שישי לא יפעלו גני הילדים וזאת עד להודעה מטעמי המועצה. בכל שינוי, ככל שיהיה, ההורים יעודכנו ע”י צוות הגן. כפי שהיה עד הסגר- הפרידה מהילדים תעשה ליד שער הגן.
בדיקות קורונה –
בהמשך להמלצת משרד הבריאות ומשרד החינוך יופנו הצוותים החינוכיים במהלך השבוע הקרוב לבדיקת קורונה על מנת להבטיח סביבת גן מוגנת ובטוחה. בגני הילדים תפעל הזנה משותפת בכפוף לכך שאיסוף הכספים עבור ההזנה יתבצע ע”י ועד ההורים הנבחר של הגן. הצהרונים יפעלו החל מיום ראשון ה 18/10 בהתאם למתווה המאושר. הודעה נפרדת תישלח להורים על ידי מרכז אופק. בכדי להימנע מהתפרצות נוספת, יש לנהוג באחריות ובמשנה זהירות ולהימנע משליחת ילדים עם תסמינים לגן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן