דני בסן וילדי ‘גדולים מהחיים’ בביצוע חדש ומרגש 

במסגרת הקמפיין לגיוס תרומות הוקלט השיר “יש לך אותי” עם הזמר דני בסן כדי להעלות מודעות לסרטן בקרב ילדים וצעירים. מחלת הסרטן עדיין כאן ומאיימת על אלפי ילדים, עם 500 ילדים מאובחנים חדשים בכל שנה.

במסגרת אירועי יום המודעות לסרטן הבינלאומי עמותת ‘גדולים מהחיים’, העמותה הגדולה בישראל לילדים חולי סרטן, יצאה בקמפיין גיוס תרומות.

במסגרת הקמפיין הוקלט השיר “יש לך אותי” עם הזמר דני בסן כדי להעלות מודעות לסרטן בקרב ילדים וצעירים, כדי להזכיר שגם עכשיו, בתקופת המלחמה, מחלת הסרטן עדיין כאן ומאיימת על אלפי ילדים, עם 500 ילדים מאובחנים חדשים בכל שנה.

לצידו של דני בסן הצטרפו בשירה ילדי וילדות העמותה: ע׳נא אבו עסלה, רוני אנתין, אביתר זרקא, אן חן אבקסיס, נועה צרמן, אוראל פלומבה והלל כהן.

השנה, ההתמודדות קשה במיוחד, כשבמשפחות רבות יש הורים מגוייסים למילואים, יש משפחות מפונות מבתיהן ויש משפחות לילדים חולי סרטן שעדיין מתמודדות באופן אישי עם הטראומות של ה-7.10, לצד המלחמה במחלה על חיי הילדים.

גם בחודשים הארוכים של המלחמה, ההתמודדות עם הסרטן לא עוצרת והמצב מכביד עליהם אפילו יותר מתמיד. כשמפחיד, מפחיד כפליים. כשקשה, קשה עוד יותר. לסרטן לא אכפת ממשפחות שפונו מבתיהן, או מהורים שיצאו למילואים. לסרטן לא משנה אם עסקים נסגרו ואם לילדים אין מסגרות.

גדולים מהחיים מלווה ותומכת בילדים חולי סרטן ובמשפחותיהם במטרה לשפר את איכות הטיפול הרפואי לו הם זוכים, לשפר את איכות חייהם ולדאוג לכל צורכיהם בתקופה המחלה ולאחריה.

העמותה דואגת בין היתר למימון תרופות עבור הילדים, טיפולים וציוד רפואי שאינם בסל הבריאות, בדיקות גנטיות והטסות לטיפולים מצילי חיים בחו”ל, תקנים במחלקות האונקולוגיות, מענה לילדי ‘גן החלומות’ (הגנים היחידים בעולם לילדים חולי סרטן שהקימה ומפעילה העמותה) ועוד.

לתרומות לחצו כאן.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הילה אייזינגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן