news08.net/ads.txt

האונס באילת: אחד הקטינים הודה – והורשע במעשה מגונה

קטין שהתנהל מולו הסדר טיעון במסגרת הפרשה הודה היום (ראשון) לראשונה כי ביצע מעשה מגונה והורשע. בד בבד, בית המשפט העליון ידון בשבוע הבא בבקשה של שני הנאשמים המרכזיים באונס הנערה במלון ‘הים האדום’ בעיר להשתחרר למעצר בית – וזאת ברקע ההתנגדות מצד הפרקליטות.

מדובר בקטין שנעצר במסגרת הפרשה, אך הוא סירב להודות במעשיו עד לשלב זה, שבו החליט לחזור בו מכפירתו. בהסכמת הצדדים הוחלט כי הקטין שהורשע ישהה במעצר ביתי בין השעות 23:00 ל-06:00.

בתוך כך, שני הנאשמים המרכזיים באונס הקבוצתי – אילזיר מאירוב ואיסי רפאילוב ביקשו להשתחרר למעצר בית. פרקליטם עו”ד ניר יסלוביץ’ הגיש בשבוע שעבר בקשה לשחרורם. בפרקליטות מתנגדים בתוקף לבקשה וציינו כי קיים סיכון “להתנהגות פורצת גבולות” וסיכון מצידם אם ישוחררו.

מאירוב נאשם בשתי עבירות אינוס במסיבות מחמירות ורפאילוב מואשם באינוס בנסיבות מחמירות, סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות. בזמן העדויות רפאילוב שינה את גרסתו והדה שקיים יחסי מין עם המתלוננת, במענה לכתב האישום  שהגיש סנגורו ניר יסלוביץ’ לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאורך החקירה כולה הוא הכחיש  שהיה ביניהם מגע מיני כלל.

גם הנאשם המרכזי השני, איליזיר מאירוב הגיש אף הוא באמצעות סנגוריו עו”ד אהרון רוזה ואלון דוידוב, מענה לכתב האישום. מאירוב טען כי קיים עמה יחסי מין לאחר ששאל אותה אם היא מסכימה לכך. גם מאירוב טען כי בשלב שנכח במקום לא הייתה במצב של ערפול חושים וחוסר שליטה.

נגד נאשם נוסף, אושר שלמה, בן 19 – אף הוא מהדרום, הוגש כתב אישום בגין מעשים מגונים ואי-מניעת פשע. כנגד ששת הנערים הנוספים, הוגש כתב אישום בגין עבירות מין בסעיפים שונים. כל הנאשמים הכחישו את החשדות החמורים נגדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן