news08.net/ads.txt

האם מישל ביטון ייבחר לדירקטוריון הנמל? ביטון: “שילמתי מחירים כבדים על המאבקים שלי, הכסא לא מעניין אותי, העובד כן – ובשל כך החלטתי להתמודד”

מישל ביטון, עובד הנמל הידוע שעשה כמה מאבקים במהלך עבודתו בנמל אשדוד חוזר לקדמת הבמה ומודיע במכתב שהפיץ לחברי הנמל, כי הוא מתמודד לדירקטוריון הקרוב.

“חבריי לעבודה, מבקש להודיע לכם כי החלטתי להתמודד לנציג עובדי הנמל בבחירות לדירקטוריון שייערכו בעזרת ה’ ב-3.10.19. כמי שהחל את דרכו בנמל בשנת 1994 במחלקת תפעול, ולפרקים כחבר ועד, ידעתי להוביל מאבקים למען עתידנו. עשיתי זאת בשנת 2001 כאשר ממשלת הליכוד החליטה לבנות רציפים בשיטת BOT, לבנות ולהשכיר לחברים שלהם!!! לא וויתרנו והובלתי יחד עם חבריי מאבק ללא פשרות עד שהצלחנו לבטל את הגזרה – והיום רציפים 21-22-23 שייכים לנו!! בסיום המאבק אף הושעתי מעבודתי כ-3 חודשים ללא שכר, אבל זה לא הרתיע אותי אז – ובטח לא היום. רובכם הייתם עדים למאבקים שהיו בנמל בשנים האחרונות, מאבקים שהייתי חלק מהם גם כשלא הייתי חבר ועד. למה? כי אכפת לי, אכפת לי מכם, מהמשפחות שלכם, מהעתיד של הילדים שלכם ושלי”.

“אתם יודעים הרי שהייתי קשוב ב100% לבעיות שהיו לעובדים בתוך הנמל או מחוץ לנמל, כל הזמן, 24/7 במשך 365 ימים בשנה. שילמתי מחירים כבדים על המאבקים שלי – עבור עתידנו אבל זה לא מה שעצר אותי אז ולא מה שיעצור אותי כעת, מלייצג אתכם נאמנה ובשקיפות מלאה כפי שעשיתי לאורך כל הדרך – וכפי שאעשה עבורכם! בשנת 2017 התפטרתי מוועד עובדים בכדי להוביל יחד עם חבריי מאבק נוסף, הוכחתי שהכסא הוא לא זה שמעניין אותי. הכסא היה נוח אבל אם הייתי נשאר שם הייתי מאבד את הלב, את העובדים שאני כל כך אוהב. הכסא לא מעניין אותי, העובד כן – ובשל כך החלטתי להתמודד.

אני אומר זאת באופן גלוי: אני לא בובה של אף אחד, אמת ושקיפות זו דרכי. לאורך כל חיי נהגתי לומר שמנהיגות אמיתית היא לקיחת אחריות ולא מציאת תירוצים ואני מניח שכולם כאן יודעים שעמדתי בכל מילה, מאז שהחלטתי להקדיש את זמני לעובד ולא רק לעצמי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן