האם עירית אילת פועלת על פי החוק וציידה את מוסדות החינוך בתכשירי אפינפרין?

האם באילת מוסדות החינוך מצויידים על פי חוק בתכשירי אפינפרין מציל חיים במקרה בו ילד בגן, בבית הספר או בתיכון, הלוקה בהתקף אלרגיה? התשובה חיובית. לפי עירית אילת, “ככלל פועלת העירייה להעלות את המודעות בכל הנוגע לטיפול באלרגיות. במסגרת זו לפני מספר חודשים נשלח מנשר הסברה לכל התושבים שהוצמד למעטפת הארנונה. בנוסף הוצב שילוט מתאים בכל גני המשחקים.

“גם מערכת החינוך ערוכה בהתאם. כל בתי הספר מצוידים במזרקים מאז שנכנס לתוקף חוק האפיפן. מזרקים אלו מיועדים עבור תלמידים הסובלים מאלרגיה מסכנת חיים בפרט ועבור בית הספר כהיערכות לחירום בכלל. כמו כן קיים שילוט בכל מוסדות החינוך לגבי איסור הכנסת מזונות הנושאים את האלרגן. בנוסף כל חדרי המורים עברו הדרכה על ידי מד”א, כך גם הסייעות. הדרכה זו נעשית אחת לשנה. פעולות הסברה נעשו בבתי הספר, ואף יורחבו ויעשו בשיתוף הילדים עם האלרגיה והוריהם, שהתנדבו להירתם לטובת ההסברה”.

כידוע, על מנת לאפשר טיפול מציל חיים במקרה של תגובה אלרגית מסכנת חיים, נקבע בהוראות חוק החזקת תכשיר אפינפרין במוסדות חינוך ובמקומות ציבוריים, התשע”ח-2018 כי בכל מוסד חינוך יוחזק תכשיר אפינפרין (מזרק אוטומטי), להזרקה תוך שרירית. לחוק המלא – לחצו כאן

מעירית אילת נמסר עוד כי “בהתאם להנחיית ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי נערך הבית לעסקים בשיתוף מחלקת הבריאות בעירייה לבצע הסברה בקרס בתי העסק בדגש על מסעדות, ברים ובתי קפה כדי להעלות את המודעות ולפעול בהתאם. זאת ועוד, נערכת העירייה להפיק מדבקה לחזית בית העסק שיצטייד במזרק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן