האם רחובות תהפוך לעיר הגגות הירוקים?

סיעת רחובות חופשית ומאוחדת בהובלתם של איטל בציר אלשיך ושוקי קרומר בהצעה יוצאת דופן לפי ניתן להפוך את רחובות לעיר הגגות הירוקים

האם רחובות הידועה כעיר המדע והתרבות תוסיף לעצמה טייטל נוסף בשנים הבאות? הכל פתוח! סיעת רחובות חופשית ומאוחדת בהובלתם של איטל בציר אלשיך ושוקי קרומר בהצעה יוצאת דופן לפי ניתן להפוך את רחובות לעיר הגגות הירוקים.

לדבריהם, “ברוטרדם, פריז, וינה וברחבי העולם גגות הפכו לנכס של ממש לקיים אירועי תרבות עירוניים, לגידולים חקלאים ומרכזים קהילתיים!

אז לא, העולם לא השתגע וקוראים לכולם לרדת מהגג, אלא מעודדים מרכזים מסחריים, בניינים משותפים לנצל את הגגות ולהפוך אותם לירוקים עם גינות קהילתיות, לקיים חקלאות עירונית והכל בתמיכה וליווי של אנשי מקצוע מטעם העירייה. בטח בעיר מובילה שבה יש את מיטב המוחות והאקדמיה להוציא רעיונות מן אלו בקלות. מה צריך? ראש פתוח ונפש חפצה!

בציר אלשיך וקרומר: “ואם מדברים על גגות ירוקים זה נכון כמובן גם להקמת קירות ורטיקלים- קירות ירוקים אנכיים על גבי מבנה ציבור. כל אלו יתרמו לא רק לנוי ויופי במרחב הציבורי אלא יספחו פחמן דו חמצני, יפחיתו את הטמפ׳ המקןמית יצמצמו את אפקט ״איי החום העירוני״ ועוד לא דברנו על התרומה לוול-בינג של התושבים.ות.

“כבר תכננו למען התושבים.ות ב-2022 להקים קיר ורטיקלי הידרופוני (25 מ״ר) בצד המזרחי של בית התרבות ע״ש סמילנסקי בשת״פ עם הפקולטה, אך לצערנו מסיבות שאינן בשליטתנו זה עדיין לא יצא לפועל”, הוסיפו השניים.

“תרשמו לפניכם.ן! כי בקדנציה הזו רחובות חופשית ומאוחדת בזכותכם.ן תהיה חזקה יותר ותבטיח לתושבים סביבה ירוקה ובריאה. גגות וקירות ירוקים יהפכו לחלק מהמציאות העירונית. כדי שזה יקרה ב-27/2 מצביעים פתק ״רם״ למועצה”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן