news08.net/ads.txt

“הארכה מיותרת, אין אווירה של סגר”

בעלי העסקים באילת קיבלו באכזבה את החלטת הממשלה להאריך את הסגר בעשרה ימים נוספים.

לטענתם, על אף שהמלונות בעיר פועלים במתכונת מצומצמת ולמרות ביטול האיים הירוקים, תושבי ישראל ממשיכים לנפוש בעולם וממשיכים להכניס מוטציות לישראל שכאמור היו חלק מכריע בהחלטה להאריך את הסגר.

“אין שום היגיון להשאיר את אילת סגורה בזמן שכל מי שרוצה לצאת לנופש יכול להגיע לנתב”ג ולצאת לחו”ל. כשסגרו את האיים הירוקים, היו צריכים לסגור לחלוטין גם את השמיים ולא לאפשר לאף אחד לצאת, גם לא לכאלה שקנו כרטיסי טיסה מראש.מדובר בהחלטה לא מידתית ולא הגיונית”, אמר אחד מבעלי העסקים בעיר שסגר בחודש האחרון ונותר ללא פרנסה.

גם תושבי העיר תמימי דעים וטוענים שלמרות הסגר, אין כלל אווירה ומלבד העסקים הסגורים, איש לא מבחין בהגבלות הקורונה:”הגינות מלאות מידי יום, הילדים הולכים ובאים לחברים ואין שינוי משמעותי בחיים שלנו. הדבר היחיד שחסר הוא הלימודים וחבל מאוד שסגרו לנו את הלימודים בזמן שכל היתר מתנהל כרגיל”, סיפרה אחת מתושבות העיר וסיכמה: “הארכת הסגר מיותרת, אין באמת אווירה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן