news08.net/ads.txt

הבוקר: ילדי עקרון נשארו בבתים, חשש מירי רקטות

על רקע המצב הביטחוני, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף לא התקיימו היום (שלישי) לימודים פיזיים במחוז דרום ובדרום השפלה. ההנחיות מתייחסות ליישובי עוטף עזה, מערב הנגב, מערב לכיש, לכיש, מרכז הנגב ודרום השפלה – בהן קריית עקרון כאשר התלמידים במוסדות החינוך שבאזורים הללו יקבלו מענים מרחוק, בדגש על מענים רגשיים. כל הפעילויות הבלתי פורמליות והטיולים שהיו מתוכננים להתקיים באזורים אלו – בוטלו. החשש מירי רקטות, לאחר שמאות רקטות כבר נורו לעבר יישובי הדרום, חלקם פגעו פגיעה ישירה בבתים.

אנשי המקצוע של השירות הפסיכולוגי ייעוצי יינטרו את הצרכים והמענים שיש לתת לתלמידים, בדגש על תלמידים המגלים חרדות ומצוקה. לצד אלה הנחה שר החינוך יואב גלנט להפעיל לפתוח גם את “קו הסיוע הרגשי” לטובת תלמידים, עובדי הוראה והורים. מספרו: 6552* שלוחה 5. הקו יפעל מדי יום בין השעות 6:00-20:00, ובימי שישי החל מהשעה 14:00-6:00. המשך הפעלת הקו יהיה בהתאם להתפתחויות.

מהמועצה התבקשו התושבים להכשיר את המרחב המוגן, להישאר עירניים ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. כמו כן, מוקד 108 עומד לרשות התושבים.

לקבל עדכונים שוטפים על המתרחש בעקרון ישירות לווטסאפ – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן