news08.net/ads.txt

הבטיחות מעל הכל: רשת חוויות בכנס מיוחד עבור אבות הבית

הבוקר (ראשון) כינסה רשת חוויות רחובות את פורום הבטיחות של אבות הבית, זאת לאחר שהחודש נבדקו מתקני הרשת ונמצאו תקינים. אלרואי אסרף מנכ”ל הרשת: “הבטיחות תמיד בראש סדר העדיפויות של הרשת ושל העשייה היומיומית”.

רשת חוויות רחובות כינסה הבוקר את פורום הבטיחות של אבות הבית של מרכזי רשת חוויות, ליום השתלמות בבטיחות, אותה הוביל והדריך שלמה נונה, אב הבית הותיק ברשת. אבות הבית תודרכו בנושאים שונים, ביניהם בטיחות וביטחון בעבודה, יציאות, טיולים ונסיעות מחוץ למרכזים הקהילתיים, היערכות למשקעים ומפגעי מזג האוויר, תחזוקת מבנים ועוד.

“מידי תקופה עוברים אבות הבית קורסים והשתלמויות, כחלק בלתי נפרד מהכשרתם המקצועית”, אומר אסרף, “המודעות לחשיבותם של נהלי הבטיחות עלתה בשנים האחרונות, וחובה להמשיך ולהקפיד שהנושא יהיה בראש סדר העדיפויות וחלק בלתי נפרד מהעשייה היום יומית. הרשת משקיעה מאמצים ומשאבים רבים, על מנת לעמוד בכל הסטנדרטים הנדרשים, לרבות התכנסות הפורום, ריענון נהלים והעברת קורסים מותאמים לאורך כל השנה”. 

אסרף ציין עוד כי במסגרת בדיקות בטיחות שנערכו במתקנים ומבני הרשת בחודש האחרון, עלה כי הם עומדים בתקנים ובדרישות ומצבם נמצא תקין. בחודש הבא ייצאו העובדים לקורס בטיחות בנושא “עבודה בגובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן