הגראנד סלאם מגיע לירושלים

כ-80 אתלטים מ-28 מדינות הבטיחו את השתתפותם בגרנד סלאם ירושלים

גרנד סלאם ירושלים 2024, שיתקיים לראשונה בישראל ב-19 במאי כבר ממש מעבר לפינה, וההכנות האדמיניסטרטיביות והמקצועיות בעיצומן.

אל התחרות היוקרתית ברמת כסף (SILVER) נרשמו כבר כ-80 אתלטים מחו”ל מ-28 מדינות שונות ואליהם יתווספו כ-60 ספורטאים ישראלים מובילים, ביניהם גם חנה מיננקו, בלסינג אפריפה, יונתן קפיטולניק, אדוה כהן ונועם ממו.

התחרות היוקרתית ברמת סילבר (SILVER) תתקיים בישראל לראשונה, והיא עתידה להפוך לתחרות מסורתית שתיערך מדי שנה.

מדובר בתחרות האתלטיקה הבינלאומית השלישית שתתקיים בירושלים, לאחר שאיגוד האתלטיקה בישראל ועיריית ירושלים אירחו את אליפות אירופה U18 ביולי 2022 ואת אליפות אירופה U20 באוגוסט 2023, וזכו למחמאות רבות על האירוח ורמת המקצועיות והמתקנים הגבוהה.

“אני מאוד נרגש להתחרות בגרנד סלאם ירושלים, זה תמיד כיף גדול להתחרות בארץ ובמיוחד בבירה” אמר בלסינג אפריפה, שישתתף בריצה ל-200 מטר. “אני מחכה כבר בקוצר רוח לקהל הישראלי החם והתומך שיעודד אותי ואת שאר האתלטים והאתלטיות הישראלים רגע לפני התחרויות הכי חשובות שלנו העונה- אליפות אירופה והמשחקים האולימפיים בפריז כמובן” הוסיף שיאן ישראל ב-200 מטר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“ירושלים, בירת הספורט של ישראל ערוכה לגרנד סלאם ירושלים! במיוחד בתקופה זו, אנו נרגשים לארח את התחרות הבינלאומית והיוקרתית באצטדיון הלאומי בגבעת רם, אליה נרשמו כבר כ-80 אתלטים מחו”ל שיגיעו מ-28 מדינות שונות. ‘גרנד סלאם ירושלים’ יהווה עוגן נוסף ומרכזי שיחזק את מעמדה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל. אני קורא לכל חובבי האתלטיקה והספורט בישראל להגיע וליהנות מחוויה בלתי נשכחת”.

עמי ברן, יו”ר איגוד האתלטיקה בישראל:

“אני מודה להתאחדות העולמית ולהתאחדות האירופית, שמראות שוב, שנה שלישית ברציפות, שהן סומכות על איגוד האתלטיקה בישראל לארח תחרות יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אני מודה גם לעיריית ירושלים, שהפכה לשותפה קבועה שלנו, ונרתמה לאירוח נוסף של תחרות אתלטיקה. אנחנו נמשיך לפעול על מנת לארח תחרויות בינלאומיות נוספות ולהראות לעולם את הישגיה של האתלטיקה הישראלית ויופייה של מדינת ישראל”.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים לגרנד סלאם ירושלים 2024 לחצו על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו אביעד תבל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן