הדוגמנית ספיר אלחמיסטר מבקרת ברחובות יחד עם המותג “ארדל” לכבוד חודש האהבה

מותג הריסים ועיצוב גבות ARDELL, השיק לכבוד חודש האהבה ברשת “סופר פארם”,  עמדת הדרכה מקצועית מיוחדת אשר תהיה מפגש פסגה לנשים שאוהבות טיפוח! ברחובות קיבלו בידיים פתוחות, את ביקורה של ספיר אלחמיסטר; לצד המדריכה המאפרת ושאר הצוות.      

בחמישי האחרון, הופתעו המטיילים בצ. ביל”ו בין רחובות לק.עקרון, למראה צוות הצילום והשיווק שאפף את אלחמיסטר בהגיעה לפתח סניף סופר פארם במתחם. מיד נאספו המעריצים ובתום הרעש והצלצולים החלה הדרכה מקצועית בסניף, שם ניתן להשיג את הריסים המלאכותיים של המותג הנחשק.  כל מי שצפה, זכה לקבל הדרכה איך מניחים ריסים מלאכותיים, איך להשתמש בזה במהלך היום יום ולא רק בערב, ואיך נדע לבחור את הדגם המתאים לכל עין ועין.

ריסים מלאכותיים כבר מזמן הפכו לפריט בסיסי בשגרת האיפור ולעתים כידוע, תקופת הקיץ והחגים מגבירים את הביקוש להדבקת ריסים, הן בשל האירועים המרובים וגם הרצון להקפיץ את האיפור היומיומי, מבלי למרוח איפור כבד. אולם, נשים רבות מעוניינות ללמוד ולתרגל כיצד להניח ולהדביק את הריסים בצורה הנכונה  ואיך לשמור עליהם לאורך זמן. לשם כך, עמדות “Ardell” מאפשרות ליהנות הן מידע מקצועי, הן מחוויה מהנה המשלבת גם כוכבות רשת, שמהן, בסופו של דבר, התחיל כל סיפור האהבה לריסים, ממשפחת קרדשיאן ועד לכל מובילת דעה שהיא בעולם הביוטי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן