news08.net/ads.txt

הדיון המכריע בעתירת הפרגולות בגן יבנה: הפסד למוטי יוסף בבית המשפט

חבר מועצת גן יבנה עו”ד מרדכי מוטי יוסף, הגיש עתירה מנהלית נגד ראש המועצה, דרור אהרון בעקבות תלונות התושבים על הארנונה הנגבית על הפרגולות. היום (חמישי) בדיון המכריע, בית המשפט דחה את עתירתו של מוטי יוסף על הסף וחייב אותו בהוצאות. 

“לשמוע את הכאב בקולו של א’, פנסיונר, תושב היישוב בן 76 שנים, החי מפנסיה זעומה, שמתלונן באוזניי על שביתו גדל מ-76 מ”ר ל-145 מ”ר רק חיזקה אצלי את ההבנה שמשהו לקוי ולא טוב קורה ביישוב, וכי מחובתי כנבחר ציבור לפעול למענו ולמענכם”. כך עלה מדבריו של חבר המועצה עו”ד, מרדכי מוטי יוסף, מספר ימים לפני הדיון בבית המשפט. כזכור,  בשיחות שערך מוטי עם התושבים, נאמר בפניו על הקושי שהם חווים כתוצאה מעלייה בתשלומי הארנונה. 

בעקבות כך, בית המשפט דחה היום את עתירתו של מוטי יוסף על הסף וחייב אותו בהוצאות.  מתברר מתשובת המועצה כי הארנונה בגן יבנה הנמוכה ביותר בכל האזור. מוטי יוסף ישלם 1,500 ש”ח הוצאות למועצה ולראש המועצה למרות ולאחר שהפציר בשופט פעם אחר פעם שלא לחייבו בהוצאות. המועצה הוסיפה: “כעת הכל ברור – העתירה פוליטית לחלוטין ושימשה לקמפיין פוליטי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן