הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי”ד, מאשדוד, נרצח בפיגוע בירושלים

הרב וסרמן מבכירי דייני בית הדין הרבני באשדוד הקדיש את חייו למען באי בית הדין במסירות עצומה

שלושה נרצחים בפיגוע בירושלים הבוקר (חמישי) – אחד מהם הוא הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי”ד, מאשדוד.

הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגר”ד לאו: “יחד עם חברי מועצת הרבנות הראשית וכל בית ישראל קיבלנו הבוקר ביגון את הבשורה הקשה על הירצחו בידי בני עוולה של דיין בית הדין באשדוד הגאון הרב אלימלך וסרמן הי”ד. הרב וסרמן מבכירי דייני בית הדין הרבני באשדוד הקדיש את חייו למען באי בית הדין במסירות עצומה. אני שולח תנחומים למשפחתו הנכבדה ויחד עם כל עם ישראל נתפלל לרפואה שלמה לכלל הפצועים בפיגוע הקשה”.

ראש עיריית אשדוד ד”ר יחיאל לסרי: “בוקר קשה לעם ישראל ולעיר אשדוד. משפחת אשדוד מבכה על נרצחי הפיגוע בירושלים, בהם דיין בית הדין המקומי, הרב אלימלך וסרמן זצ״ל. המרצחים הנתעבים לא חיפשו דבר אלא דמויות יהודיות לטבוח בהם, באותה חדוות רצח שפגשנו בשבעה באוקטובר ובמאות פיגועים בעבר. עם ישראל חי ואל לו לוותר. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחות הנרצחים בפיגוע בירושלים. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. תגובתם המהירה של שני לוחמים ואזרח שחיסלו את המחבלים מנעה פיגוע קשה אף יותר. אני מצדיע להם. כל מחבלי חמאס הם בני מוות – בירושלים, בעזה, ביהודה ושומרון – בכל מקום. אני מעריך את העובדה ששני הלוחמים והאזרח פעלו במהירות בשטח. הממשלה בראשותי תמשיך בהרחבת חלוקת נשק לאזרחים. זהו אמצעי שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם במלחמה בטרור הרצחני.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחיאל לסרי-פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן