הדקירה בבית הספר – “מבחן אומץ” לקראת כניסה לארגון הפשע?

“הנערים האלה מבצעים אירועי דקירה, או אירועים אחרים, ויודעים שהם ייתפסו. גם מספרים להם מה יקרה להם – שיעצרו, שייחקרו וגם יקבלו שנה בפנים, ואז הם כבר יוכלו להשתייך באופן רשמי לארגון, שיוכל לשלוח אותם לבצע משימות נוספות”.

העצורים מפרשת הדקירה בבית הספר ברחובות שאירע אתמול בבוקר, ובמהלכו נדקר נער כבן 16, תלמיד בית הספר באורח קשה – הינם צעירים ששמם נקשר לארגון הפשיעה מרחובות, של משפחת לביא – כך לדברי גורם בכיר במערכת החינוך ברחובות.

לפי גורם נוסף המעורה בפרטי המקרה מדובר בחבורת נערים שעוברים על ידי גורמים בארגון הפשע “מבחני אומץ”. לדברי הגורם, “הנערים האלה מבצעים אירועי דקירה, או אירועים אחרים, ויודעים שהם ייתפסו. גם מספרים להם מה יקרה להם – שיעצרו, שייחקרו וגם יקבלו שנה בפנים, ואז הם כבר יוכלו להשתייך באופן רשמי לארגון, שיוכל לשלוח אותם לבצע משימות נוספות”.

כזכור, נער בן 16 נדקר אתמול לעיני מנהל בית הספר הטכנולוגי עתיד חדש ברחובות ולעיני המזכירה. ככל שעובר הזמן, ניכר כי מתבהרת התמונה הנחקרת ביממה האחרונה במשטרת ישראל. שלושה קטינים ובגיר היו מסוכסכים עם הנער, עד שהגיעו לדקרו. הנער ברח אל חדר המנהל, מה שלא מנע ממבצעי הפשע לבצע את זממם כשהם רעולי פנים, ולברוח מכותלי בית הספר. זמן קצר לאחר מכן הם נעצרו.

 

צילום: צילום ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן