news08.net/ads.txt

ההסלמה בדרום | עדכון עיריית רחובות ופיקוד העורף: גורמי החירום בעיר מצויים בכוננות ודרוכים, עדיין שגרה

ראש העיר רחמים מלול קיים הבוקר (ראשון) הערכת מצב עם נציגי פיקוד העורף וגורמי הביטחון והחירום בעיר כאשר אלוף משנה אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף עדכן את המשתתפים במצב הביטחוני. לאחר בחינת הנחיות פיקוד העורף הוחלט לשמור על שגרה מלאה. בעיר ובמוסדות החינוך גורמי החירום בעיר מצויים בכוננות ודרוכים.

בישיבה השתתפוגם ממלאי מקומו בנצי שרעבי וזהר בלום, סגנו עו”ד יניב מרקוביץ’, מנכ״ל העירייה דורון מילברג וגורמי הביטחון, החירום והחינוך בעיר – אליצור זרחי, אפרת צוקרמן וערן גיאת מנהל השיטור העירוני. כמו כן נכחו מ”מ מנכ״ל החברה העירונית, איציק עובדיה ומ”מ מנכ״ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, וכן מ”מ מפקד יקל”ר סרן רומן פובולוצקי.

ראש העיר הורה לבצע בגנים ובבתי הספר רענוני הנחיות על התגוננות בשעת חירום, ולוודא את מוכנות המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך. גורמי החירום העירוניים מצויים בכוננות מוגברת. השיטור העירוני ואגף הביטחון – ערוכים למקרה הצורך, כך גם מוקד 106 בעירייה ערוך לפניות התושבים.

לדברי מלול, ״אני מבקש מהתושבים לשמור על ערנות, ולהקפיד על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף במקרה של אזעקה – כניסה למרחב מוגן בתוך דקה וחצי, והישארות בו 10 למשך דקות. אנו מחבקים את תושבי הדרום ומחזקים את צה”ל וכוחות הביטחון.
אנו עוקבים מקרוב אחר המצב, נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן