ההסתדרות הלאומית פועלת למען שגשוג לבדואים בנגב

יואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית: “אני שמח להושיט יד ולסייע ככל יכולתי בפריחת הנגב בתחום הכלכלי והחברתי, בדגש על דאגה לרווחה וזכויות העובדים.”

בכירי ההסתדרות הלאומית הגיעו ליישוב למועצה המקומית חורה שבנגב כדי להקשיב למצוקות היישוב ולסייע בכל הקשור לזכויות מעסיקים ועובדים ורווחתם וכן לשגשוג הכלכלי ביישוב הבדואי בו חיים מעל 25 אלף תושבים.

יו”ר ההסתדרות הלאומית יואב שימחי הגיע לחורה יחד עם מנהל חטיבת יחסי עבודה אלי גל, מנהלת סקטור מגזר ציבורי ובריאות עדי אביכזר, רכז יחסי עבודה ראובן כארזי, רכזת יחסי עבודה אביטל יפרח, לסיור ולדיון מקצועי במועצה המקומית חורה.

את הסיור במועצה המקומית חורה פתח יו”ר ההסתדרות הלאומית יואב שימחי במחלקת רווחה, ועמד מקרוב על התפתחות היישוב ומתן הסיוע לתושבים.

במועצה קיימו יו”ר ההסתדרות הלאומית ופמלייתו ישיבת עבודה עם ראש המועצה חאבס אלעטאונה, מנכ”לית המועצה שירה אוחנה, סגן וממלא ראש המועצה יצחק אבועלקיאן, סגן ראש המועצה טלאל אלנבארי ויו”ר ועד העובדים פרחאן אבו ריאש, שם דנו בצרכים של היישוב ובדרכים לקידומו לטובת המשך שגשוג היישוב.

יואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית:

“חורה נמצאת בצמיחה אדירה וחשוב להבין מה האתגרים הכלכליים בהם נתקלים העובדים ביישוב ובמגזר הבדואי בכלל. המלחמה חיזקה את הקשר החזק בנגב בין יהודים ובדואים ואני שמח להושיט יד ולסייע ככל יכולתי בפריחת הנגב בתחום הכלכלי והחברתי, בדגש על דאגה לרווחה וזכויות העובדים.”

ראש המועצה חאבס אלעטואנה הוסיף:

“אנחנו נהנים משיתוף פעולה מעולה עם ההסתדרות הלאומית ופועלים יחד בכל התחומים לטובת עובדי מועצה מקומית חורה. העתיד של מדינת ישראל זה הנגב והעתיד של הנגב זה שגשוג היישובים הבדואים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן