הוארך מעצרו של שודד הקשישות – צפו בתיעוד השוד

קשישה

בתום פעילות חקירתית של משטרת רחובות, נעצר גבר בן 40 מירושלים, החשוד בשני מעשי שוד חמורים של נשים, באחד מהם נשברה ידה של אישה בת 76.


האירוע הראשון התרחש בדצמבר אשתקד ברחוב הבנים בעיר, כאשר אישה בת 65 עלתה בחדר מדרגות בבניין בו היא גרה. החשוד הגיע אל האישה, נעמד מאחוריה, אחז בצווארה בשתי ידיו והצליח לתלוש מעליה שרשרת זהב ונמלט.

ב11 בינואר, אירע שוד נוסף עם מאפיינים דומים, כאשר אישה בת 76 שהובילה את בנה בכיסא גלגלים ברחוב הרשנזון נתקלה בשודד.

החשוד הלך אחרי האישה עד לכניסה לבניין בו היא גרה, משך אותה בחולצה מאחור, ודחף אותה תוך שהוא מפילה ארצה, ותלש מצווארה שתי שרשראות. כתוצאה מהנפילה נשברה ידה של האישה והיא נזקקה לטיפול רפואי.

בחקירה מאומצת תוך פעילות חקירתית סמויה במרכז העיר נלכד החשוד על ידי משטרת ישראל, נחקר הודה במיוחס לו ואף שחזר את המעשים.

נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן